L156 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Hallo, Ik weet niet of dit bestaad maar is er ook iets voor San Andereas dat het hele stuk of een gedeelte ervan op GTA IV lijkt? Ik heb de taxi mod al..alleen nou nog meer..ideeén? ik hoor graag iets. Groetjes, L156 ''Als dit niet hier hoort, graag verplaatsen ofzo maar niet sluiten'' Reageren
Traser Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Hallo,Ik weet niet of dit bestaad maar is er ook iets voor San Andereas dat het hele stuk of een gedeelte ervan op GTA IV lijkt? Ik heb de taxi mod al..alleen nou nog meer..ideeén? ik hoor graag iets. Groetjes, L156 ''Als dit niet hier hoort, graag verplaatsen ofzo maar niet sluiten'' Je kan de ENB Mod Proberen, dit geeft San Andreaas de Grafische pracht van GTAIV, Je hebt hier wel een zware computer voor nodig.. boris-vorontsov.narod.ru Reageren
L156 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Hallo,Ik weet niet of dit bestaad maar is er ook iets voor San Andereas dat het hele stuk of een gedeelte ervan op GTA IV lijkt? Ik heb de taxi mod al..alleen nou nog meer..ideeén? ik hoor graag iets. Groetjes, L156 ''Als dit niet hier hoort, graag verplaatsen ofzo maar niet sluiten'' Je kan de ENB Mod Proberen, dit geeft San Andreaas de Grafische pracht van GTAIV, Je hebt hier wel een zware computer voor nodig.. boris-vorontsov.narod.ru Ik heb een computer die niet veel aan kan..dus, messchien iets lichters? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 >Hier< heb je er bijvoorbeeld een, dan kan je er nog veel meer downloaden op bijvoorbeeld GTAInside, of GTAGarage. Je moet wel een beetje zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.