L156 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Hallo, Hoe werken die cleo mods? ik heb zelf de taxi mod gedownload (via programma) en de limo mod.Maar even een vraagje.Die taxi mod is via een programma gegaan he, wordt die limo mod dan ook gebruikt (mapje: Cleo)?. Gr Bewerkt: 6 januari 2009 door L156 Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Hallo,Hoe werken die cleo mods? ik heb zelf de taxi mod gedownload (via programma) en de limo mod.Maar even een vraagje.Die taxi mod is via een programma gegaan he, wordt die limo mod dan ook gebruikt (mapje: Cleo)?. Gr Ik begrijp het niet helemaal, maar als je bedoelt of je meerdere CLEO scripts tegelijk kan draaien is het antwoord: ja. Anders moet je nog even zeggen hoe het precies zit Reageren
L156 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Hallo,Hoe werken die cleo mods? ik heb zelf de taxi mod gedownload (via programma) en de limo mod.Maar even een vraagje.Die taxi mod is via een programma gegaan he, wordt die limo mod dan ook gebruikt (mapje: Cleo)?. Gr Ik begrijp het niet helemaal, maar als je bedoelt of je meerdere CLEO scripts tegelijk kan draaien is het antwoord: ja. Anders moet je nog even zeggen hoe het precies zit ik bedoel: Of je als je een .cs bestand in de map Cleo zet of dit dan automatisch ingebruik wordt genomen? Gr Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 ja, zodra deze in de cleo map staat word deze automatisch gedraait, tenzij je cleo niet hebt geinstalleert. Reageren
L156 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) ik weet genoeg! Bewerkt: 6 januari 2009 door L156 Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Sluiten maar...ik weet genoeg! Op GTAForum.nl worden slotjes alleen gegeven als er ongewenst materiaal in besproken word, of een andere reden die niet is toegestaan. Vragen om slotjes is moderator-gedrag, wat onder ongewenst gedrag valt. Nu weet je voor de toekomst, dat je daar niet meer om hoeft te vragen (Lees de regels van het forum eens, dan zie je misschien nog meer dingen die handig kunnen zijn) >>> Door Dutchy3010: Het plaatsen van dit soort reacties, valt eveneens onder moderator-gedrag. Houdt dit voortaan voor je, een crewlid zal deze opmerking wel maken. <<< Veel plezier met Cleomods spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.