Jump to content

Laptop


Thijs1005

Recommended Posts

Is dit wat? Ik vraag het hier omdat hier toch wel veel mensen zitten met kennis van laptops e.d.

Het hoeft niet voor GTA IV.

Ik ga over 4 maanden op stage en heb een goede laptop nodig waar ik eventueel games op kan spelen. GTA IV niet.

http://www.laptopshop.nl/product/58470/ace...g-323g32mn.html

Is dit wat of denken jullie pak een andere voor deze prijs?

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit wat? Ik vraag het hier omdat hier toch wel veel mensen zitten met kennis van laptops e.d.

Het hoeft niet voor GTA IV.

Ik ga over 4 maanden op stage en heb een goede laptop nodig waar ik eventueel games op kan spelen. GTA IV niet.

http://www.laptopshop.nl/product/58470/ace...g-323g32mn.html

Is dit wat of denken jullie pak een andere voor deze prijs?

Greetz

Wat voor spellen wil je in de toekomst er op spelen dan?

Voor basis gebruik, msnen, internetten enz enz is dit wel een leuke laptop :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De Aldi :schater:

Kijk eens rond op alternate.nl of azerty.nl. Overigens weet ik niet zeker of laatst genoemde laptops verkoopt.

Kheb er totaal geen verstand van...

En een Dell Vostro 1710?

Kan iemand een laptop voor me uitzoeken?

Niet meer als €700,-

Hoeft geen zware spellen te kunnen draaien, daar heb ik mijn Desktop voor.

Moet wel snel zijn en veel geheugen en lange accuduur.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik op dit moment een Acer Travelmate 5720 en die voldoet prima. GTA San Andreas draait er vloeiend op en ook andere spellen die niet te zwaar zijn gaan prima :Y Gek genoeg lukte het niet om Star Wars Knights Of The Old Republic te draaien maar ach, dat lukt prima op de PC dus niet zo erg.....en uit mijn hoofd heb ik voor deze laptop 449 euro betaald dus ook niet al te duur. Accu gaat 2 uur mee.....

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik op dit moment een Acer Travelmate 5720 en die voldoet prima. GTA San Andreas draait er vloeiend op en ook andere spellen die niet te zwaar zijn gaan prima :Y Gek genoeg lukte het niet om Star Wars Knights Of The Old Republic te draaien maar ach, dat lukt prima op de PC dus niet zo erg.....en uit mijn hoofd heb ik voor deze laptop 449 euro betaald dus ook niet al te duur. Accu gaat 2 uur mee.....

Waar heb je die gekocht?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn idd betere laptops te krijgen voor dat geld.

Zoals? heb je een voorbeeld?

Greetz

bij de mediamarkt zal vast wel een aanbieding zijn voor een laptop van 500-600 euro met redelijk tot goede specificaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals:

Het kan zijn dat je games kan draaien op een laptop, maar dit is niet goed voor de laptop!

Laptops zijn nu eenmaal niet zo geschikt om op te gamen (kan er iemand dit eens heel duidelijk maken, want volgens mij kunnen de mensen niet meer lezen tegenwoordig :s)

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals:

Het kan zijn dat je games kan draaien op een laptop, maar dit is niet goed voor de laptop!

Laptops zijn nu eenmaal niet zo geschikt om op te gamen (kan er iemand dit eens heel duidelijk maken, want volgens mij kunnen de mensen niet meer lezen tegenwoordig :s)

Sommige mensen zitten nou eenmaal vast aan een notebook.

En laptops zijn wel degelijk geschikt voor gamen, alleen niet zo zeer voor zware games.

De TS zegt toch ook dat hij er geen zware games zoals GTA IV op wil spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals:

Het kan zijn dat je games kan draaien op een laptop, maar dit is niet goed voor de laptop!

Laptops zijn nu eenmaal niet zo geschikt om op te gamen (kan er iemand dit eens heel duidelijk maken, want volgens mij kunnen de mensen niet meer lezen tegenwoordig :s)

Het kan wel maar laptops worden snel warm, gaan snel achteruit, en ga zo maar door..

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals:

Het kan zijn dat je games kan draaien op een laptop, maar dit is niet goed voor de laptop!

Laptops zijn nu eenmaal niet zo geschikt om op te gamen (kan er iemand dit eens heel duidelijk maken, want volgens mij kunnen de mensen niet meer lezen tegenwoordig :s)

Sommige mensen zitten nou eenmaal vast aan een notebook.

En laptops zijn wel degelijk geschikt voor gamen, alleen niet zo zeer voor zware games.

De TS zegt toch ook dat hij er geen zware games zoals GTA IV op wil spelen.

Idd, gaan geen zware games op dus...

Moet gewoon een snelle hebben en toch een redelijk tot goede videokaart...

iemand een idee?

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...