Jump to content

GTA IV Traag op een übersysteem? @_@? WTF?


ikt

Recommended Posts

Hoihoi. Ik heb mijn GTA IV exemplaar geïnstalleerd op een kennis zijn geweldige computer die niet nieuw is (overclockfag). En nog steeds lagg. GTA IV sux of moeten we meer doen? :V

Specs:

Intel Core i7 965 @ 4.6GHz (OC'd)

6GB DDR3 Tripple-Channel RAM @ 1.5GHz

GTX 295 1GB

??? Ik snap er geen hol van, er zijn mensen die niet eens de helft van dit alles hebben die op medium kunnen spelen... Iemand anders op GTAForums kan hem met een iets minder goede PC wel op vol spelen op erm.. 28FPS ofzo. Ik kom niet in de buurt van 15. :') Halp? :D

Ohja, Vista 64 bit gebruiktie. :D

En uhm, fyi: Ik vind dat deze PC het dik aan moet kunnen op vol. Ik neem geen genoegen met medium! :(

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

In de benchmark geeftie alles wel goed aan :) Geen Pentium 3 Xeon crap zoals anderen hebben, netjes een i7. idem met de videokaart.

Ik ben bang dat dat er niet veel mee te maken heeft.

De grafische engine van het spel kan waarschijnlijk nog niet goed overweg met je systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV heeft volgens mij nog helemaal geen ondersteuning van de Core i7. Wat logisch is, de processor staat nog in zijn kinderschoenen, en er zullen waarschijnlijk nog nieuwere komen.

Anders zou ik niet weten waarom je het spel niet op ultra-mega-super-fucking high kan draaien met die specs :bonk:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan natuurlijk zijn dat dat de videokaart en/of processor nog niet goed worden ondersteund door het spel

Ik hoop voor je dat ook dat gefixt zal worden in de beloofde patch.

wanneer komt patch?

Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet ook een vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem is vreemd, ik ken iemand op een ander forum met precies hetzelfde probleem ,15 fps met een q9450 en een 8800GTX, maar dan ongeacht the grafische instellingen, dan heb ik betere performance... Ziet er naar uit dat gta iv nog een paar bugs heeft...

Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 zou gewoon naar behoren horen te werken, zet achter de snelkoppeling bij doel -novbank erachter, hierdoor zou je fps kunnen stijgen.

Dat de videokaart niet word ondersteund is naar mijn idee totale onzin, die vga was volgens mij al een tijdje uit toen gta4 verscheen.

Als er nou een jaar tussen zou zitten zou het kunnen dat het door te neiwue hardware komt, maar nu niet, deze hardware is echt niet veel beter dan de hardware die gta ondersteund. De i7 is gewoon een cpu die alle technische snufjes bij elkaar combineerd, er is weinig verschil tussen deze en een quad core, deze heeft gewoon meer tegnologie en mag geen vooruitgang mgen genoemd, omdat deze technologie door gta4 ondersteund word zou hij gewoon moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...