Jump to content

Waarom hapert mijn Prinse of Persia?

Recommended Posts

Geplaatst:

Op de achterkant van het hoesje staat normaal of die game de 7-Series ondersteunt. Op deze site kan je de game opzoeken en je pc laten scannen. Zodat je kan zien of je pc hem inderdaad wel aankan.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het ff geprobeerd (Alleen jammer dat saints row en prince of persia er niet tussen staan). Maar ik ben ook in het bezit van Tomb Raider: Underworld. Volgens de scan zou ie het (2 streepjes boven minimaal) moeten doen, oftewel gewoon goed.

Alleen is dit niet het geval, zelfs met low hapert ie als de malle. Zo heb ik ook de resolutie lager gezet, en bij het Nvidia Configuratiescherm alles op 'Prestaties' gezet. Dus nu snap ik er al helemaal niks van.

Thanks voor alle hulp

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Geplaatst:

Persoonlijk koop ik nooit spellen als me pc de minimum pc reqs heeft of er net iets boven.

Zit liever boven de aangeraden pc reqs dan weet je in 9,9 van de 10 zeker dat een spel goed genoeg werkt op je pc.

Geplaatst:

je verwacht wel dat je het spel vlekkeloos kunt spelen maar hebt niet zoveel verstand van computers? uhu..

wat is de rest van je specificaties? je grafische kaar is gewoon al heel erg zwak, het aantal mb geheugen van je grafische kaart heeft alleen met je maximale resolutie te maken, met 256mb ligt dit ongeveer op 1200x1024 ofzo, veel belangrijker zijn de snelheden van je grafische kaart, hoe snel die alle grafische beelden kan verwerken.

Geplaatst:

Ik heb nu nog een vraagje. Ik heb via de bios het geheugen van de videokaart vergroot van 64MB naar 256MB, maar ik merk nog geen verschil (ja ik ben een noob :7 ). Wat voor invloed heeft dat uitbreiden dan als het nogsteeds niet werkt? Want er is wel wat van mijn Ram-Geheugen afgegaan.

Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...