Jump to content

Geen missie meer...


MatthijsJ

Recommended Posts

Ik heb geen missies meer om te doen...

Ik heb alles van Phil Bell, Gravelli en Pegorino klaar, en nu komt er niks meer...

Volgens mij moet ik nog wat missies voor de McReary's doen, maar waarom komen die niet?

De missie Blood Brothers zou nu moeten komen...

Bewerkt: door MatthijsJ
Link to comment
Delen op andere websites

Handig voor dit soort problemen is het Missieoverzicht op WikiGTA. Dan kan je zien wat je nog moet doen, en wat je al gedaan hebt. Zo weet je welke missie je in ieder geval moet krijgen. Voor de rest kan je een paar keer saven (en zo de tijd vooruit zetten), dat wil ook nog wel eens helpen. Ook kan je, zoals hierboven al werd geopperd, proberen de opdrachtgevers te bellen.

Tot slot kan het ook nog zijn dat je een bug hebt, waardoor je niet verder kunt. Zou wel heel vervelend zijn zo tegen het einde van de storyline... Al heb ik goede hoop dat je gewoon geduld moet hebben tot ze je bellen. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat missieoverzicht ken ik, heb ik al een paar keer gezien. Daarom weet ik nu welke missie er zou moeten komen.

Maar er komt voorlopig nog niks... :N

Probeer een paar keer te "saven" ga op bed liggen, je hoeft niet iedere keer op te slaan.

Je wordt vanzelf wel gebeld.

Edit: Dit wat hier staat is al vermeld, had ik niet gelezen.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Het is al opgelost.

Ik weet niet of het toeval is, of dat het zo moest zijn.

Ik ging maar een race doen voor Brucie, en vlakbij de start/finish zag ik een gele marker. Daar ben ik in gelopen, en toen startte de missie Blood Brothers.

Link to comment
Delen op andere websites

GRappig! Maar kun je tijdens die races stoppen dan?

Want meestal kun je dat niet en is het net als de andere Missies niet stoppen.

Je kan races gemakkelijk saboteren. De race zal bijvoorbeeld stoppen als je op de auto's van je tegenstanders schiet, of probeert deel te nemen in een politieauto.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...