Jump to content

bushalte maar geen bus


daveg

Recommended Posts

Hallo,

Nog een vraagje, alleen maar een gedoe om een taxi te krijgen aangezien je niet kan bellen alleen naar roman voor een taxi maar dan kan het ook zo zijn dat er geen cab beschikbaar is op dat moment.

Ik denk ga bij een bushalte staan, wachten wachten maar geen bus ?

Is dat normaal? of moet ik gewoon nog langer wachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet meerijden in een bus, alleen stelen online kan het je wel meereden met iemand anders maar we hebben het nu over sp neem ik aan

voor taxi zeg jij dat je alleen roman moet bellen dan, je kan ook een taxi aanhouden voor de ps3 is dat volgens mij 'L1' bij xbox of PC zou ik het niet weten, je kan ook naar een andere cabservice bellen inplaats van roman het nummer weet ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Het is helaas niet mogelijk om bussen te gebruiken omdat Rockstar die dingen niet eens heeft geprogrameerd om door LC te rijden. Ze staan alleen stationair op enkele bus parkeerplaatsen en op Star Junction

wtc heeft een mooie mond gemaakt waardoor er toch bussen door de stad rijden, helaas kan je nog steeds niet meerijden, maar het geeft wel wat extra sfeer.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet meerijden in een bus, alleen stelen online kan het je wel meereden met iemand anders maar we hebben het nu over sp neem ik aan

voor taxi zeg jij dat je alleen roman moet bellen dan, je kan ook een taxi aanhouden voor de ps3 is dat volgens mij 'L1' bij xbox of PC zou ik het niet weten, je kan ook naar een andere cabservice bellen inplaats van roman het nummer weet ik niet

Ik speel op de PC. Taxi bellen dat kon niet heb ik begrepen... ja je kan roman bellen voor een taxi. maar een andere taxi kan je niet bellen toch? als dat wel kan graag telnummers... want er zijn verschillende taxi's.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet meerijden in een bus, alleen stelen online kan het je wel meereden met iemand anders maar we hebben het nu over sp neem ik aan

voor taxi zeg jij dat je alleen roman moet bellen dan, je kan ook een taxi aanhouden voor de ps3 is dat volgens mij 'L1' bij xbox of PC zou ik het niet weten, je kan ook naar een andere cabservice bellen inplaats van roman het nummer weet ik niet

Ik speel op de PC. Taxi bellen dat kon niet heb ik begrepen... ja je kan roman bellen voor een taxi. maar een andere taxi kan je niet bellen toch? als dat wel kan graag telnummers... want er zijn verschillende taxi's.

waarom moet je ze bellen als ze vlak voor je neus staan? ^_^ Je moet op de ''gebruiktoets'' drukken om een taxi aan te houden en de ''instaptoets'' INGEDRUKT HOUDEN om als passagier mee te reizen. Je hoeft niet perse een taxi eert aan te houden met de gebruikttoets, ook als er al iemand in zit kun je er voor gaan staan en er in gaan zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Nog een vraagje, alleen maar een gedoe om een taxi te krijgen aangezien je niet kan bellen alleen naar roman voor een taxi maar dan kan het ook zo zijn dat er geen cab beschikbaar is op dat moment.

Ik denk ga bij een bushalte staan, wachten wachten maar geen bus ?

Is dat normaal? of moet ik gewoon nog langer wachten?

Heb je in andere GTA's wel bussen zien stoppen bij bushaltes. Nee. Ik vind het met die taxi eigenlijk zo slecht nog niet werken. Ze meestal overal en je kan altijd instappen. Het kost ook geen drol.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Heb je in andere GTA's wel bussen zien stoppen bij bushaltes. Nee.

Ja zeker wel alleen kan je er niet in.. ik heb het hier over vice city en sa weet ik niet... maar in vice city stopte de bussen wel en gingen er mensen in en uit,

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet meerijden in een bus, alleen stelen online kan het je wel meereden met iemand anders maar we hebben het nu over sp neem ik aan

voor taxi zeg jij dat je alleen roman moet bellen dan, je kan ook een taxi aanhouden voor de ps3 is dat volgens mij 'L1' bij xbox of PC zou ik het niet weten, je kan ook naar een andere cabservice bellen inplaats van roman het nummer weet ik niet

voor de PC hou je dus 'E' ingedrukt voor de taxi te fluiten/roepen, en dan hou je 'F' ingedrukt voor in te stappen

Link to comment
Delen op andere websites

Het was eerst wel de bedoeling van R* om dit mogelijk te maken. Daarom kun je de bushokjes ook niet kapotrijden.

inderdaad bushokjes die je niet omver kan rijden xD ergernis nummer 1 als je op de stoep rijdt xD

Link to comment
Delen op andere websites

Het was eerst wel de bedoeling van R* om dit mogelijk te maken. Daarom kun je de bushokjes ook niet kapotrijden.

inderdaad bushokjes die je niet omver kan rijden xD ergernis nummer 1 als je op de stoep rijdt xD

nee er zijn niet zoveel bushokjes maar nummer 1 dat zijn de politieagenten (tenminste voor mij )

Link to comment
Delen op andere websites

Het was eerst wel de bedoeling van R* om dit mogelijk te maken. Daarom kun je de bushokjes ook niet kapotrijden.

inderdaad bushokjes die je niet omver kan rijden xD ergernis nummer 1 als je op de stoep rijdt xD

nee er zijn niet zoveel bushokjes maar nummer 1 dat zijn de politieagenten (tenminste voor mij )

date dat grietje van internet als je genoeg rep hebt dan kan je haar bellen en je wanted lvl omlaagschroeven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De gebruiker 'wtc' heeft onlangs zijn GTA Realism mod vrijgegeven. Deze mod zorgt ervoor dat bussen daadwerkelijk door de stad zullen rijden. Ze zullen helaas niet stoppen bij bushaltes en ook geen mensen oppikken. Het ziet er natuurlijk wel leuk uit. :)

Je kan deze mod hier downloaden. Lees goed de instructies door!

[...]

Heb je in andere GTA's wel bussen zien stoppen bij bushaltes. Nee.

In GTA 2 stopten de bussen bij de bushaltes! :D Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Het was eerst wel de bedoeling van R* om dit mogelijk te maken. Daarom kun je de bushokjes ook niet kapotrijden.

inderdaad bushokjes die je niet omver kan rijden xD ergernis nummer 1 als je op de stoep rijdt xD

Had ik ook dagt ik ff lkkr zo'n bushokje aanrijden knal ik door mn vooruit! Ik dagt net as bij san andreas dat ze zo mooi kapot gaan :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...