Black Admiral Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Ik vroeg me af of je al de dingen die je in San Fierro moet vastleggen met de camera, in het echte San Fransisco ook bestaan. Ik ga namelijk aanstaande zomer naar San Fransisco en wil graag naar een paar dingen toe die je ook in San Fierro hebt, zoals dat grote puntige gebouw enzo, maar ik wil weten of al de foto oppurtunities ook in het echt bestaan. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik weet wel dat pier 69 (als het goed is) daar te vinden is en de garver bridge. (als ik het goed heb) Reageren
Dinkydau Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Dat puntige gebouw staat er ook, heb ik een keer op een foto gezien ergens. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Big Pointy Building - TransAmerica Pyramid Chinatown - Chinatown ( ) Gant Bridge - Golden Gate Bridge Pier 69 - Pier 39 Esplanade North - Fisherman's Warf Foster Valley - Silicon Valley Windy, Windy, Windy, Windy Road - Lombard Street Easter Bay- San Fransisco Naval Shipyard Garver Bridge - Bay Bridge Easter Bay Airport - San Fransisco International Airport Gebouw bij Snapshot 4 - Ferry Building Cranberry Station - San Fransisco Transbay Terminal Calton Heights - Diamond Heights Plein bij Snapshop 25 - Union Square Nog wat rondsurfen op WikiPedia en je weet al heel wat Vergeet niet de Cable Cars te bezichtigen Bewerkt: 6 januari 2009 door MartyCeha Reageren
Black Admiral Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Héél erg bedankt alle drie voor jullie goede reactie's, vooral Marty-Ceha! Nogmaals heel erg bedankt, ook voor jullie tijd! Bewerkt: 6 januari 2009 door Black Admiral Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.