kgta forum Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Weet iemand hier of je na de missie The Green Sabre als je toegang tot san fierro krijgt de safehouses daar kan kopen? Mvg . K.gtaforum. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Weet iemand hier of je na de missie The Green Sabre als je toegang tot san fierro krijgt de safehouses daar kan kopen? Mvg . K.gtaforum. Als het goed is na de missie: Are you going to San Fierro? Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Het ligt eraan hoe je ''San Fierro'' bedoelt'. Je hebt Los Santos, San Fierro, en Las Venturas. Maar San Fierro is ook nog een stad. Maar na ''The Green Sabre'' kun je wel op het platteland huizen kopen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Het ligt eraan hoe je ''San Fierro'' bedoelt'. Je hebt Los Santos, San Fierro, en Las Venturas. Maar San Fierro is ook nog een stad.Wel een rare uitleg DeathPenalty! San Fierro is gewoon een stad niet meer en niet minder. Als er wordt gevraagd wanneer die safehouses beschikbaar komen kan dat maar op één punt zijn in het verhaal. Je moet natuurlijk niet Whetstone, Red County, Tierra Robada en Bone County een andere naam gaan geven. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Het ligt eraan hoe je ''San Fierro'' bedoelt'. Je hebt Los Santos, San Fierro, en Las Venturas. Maar San Fierro is ook nog een stad.Wel een rare uitleg DeathPenalty! San Fierro is gewoon een stad niet meer en niet minder. Als er wordt gevraagd wanneer die safehouses beschikbaar komen kan dat maar op één punt zijn in het verhaal. Je moet natuurlijk niet Whetstone, Red County, Tierra Robada en Bone County een andere naam gaan geven. Ik heb volgens mij zelfs in de Manual gelezen dat dit de namen van de ''eilanden'' zijn. Zo vreemd vind ik het niet, hoor. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 De staat San Andreas bestaat uit zes eilanden, en elk gebied heeft z'n eigen naam. Dat jij Whetstone ook bij San Fierro rekent is dan alleen maar verwarrend. Dan zou Angel Pine ook San Fierro heten? Denk het niet. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Oké, ik snap je. Sorry als het verwarrend was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.