Jump to content

Soort vastloop!?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey! Ik Speel Grand Theft Auto San Andreas PC Game en ik heb een vraag.

Er is een missie, ik weet de naam niet meer, en die missie is nog gewoon in Los Santos. Je moet naar een Gangster Huis en het huis in de fik laten vliegen. Dan roept een meid om hulp. Het lukt allemaal. Maar als ik bij haar huis ben, en de rode kring in ga, loopt ze weg en gaat mensen in elkaar slaan (OMG) Dan zie ik boven en beneden in het scherm zwarte balkjes, die je vaak bij filmpjes zie. En daar loop ik vast, ik kan niet meer naar het menu, verder ook niks. En alles beweegt nog wel, HELP!

p.s., doe <blink>HTML</blink> <b>codes</b> het ook?

Geplaatst:
Hey! Ik Speel Grand Theft Auto San Andreas PC Game en ik heb een vraag.

Er is een missie, ik weet de naam niet meer, en die missie is nog gewoon in Los Santos. Je moet naar een Gangster Huis en het huis in de fik laten vliegen. Dan roept een meid om hulp. Het lukt allemaal. Maar als ik bij haar huis ben, en de rode kring in ga, loopt ze weg en gaat mensen in elkaar slaan (OMG) Dan zie ik boven en beneden in het scherm zwarte balkjes, die je vaak bij filmpjes zie. En daar loop ik vast, ik kan niet meer naar het menu, verder ook niks. En alles beweegt nog wel, HELP!

Deze zijn te vinden bovenin, het zijn codes met [ b ], [ / b ] :)

Met die missie, heb ik ook wel eens gehad, gewoon je spel afsluiten en de misie opnieuw starten, probeer de cutscene over te slaan, en probeer ook een andere volgorde van het schieten en de Molotov`s erin te gooien.

Mvg

-Traser

Geplaatst:

Wel handig als je gewoon de naam van de missie onthoudt, die zie je bij elke missie gewoon op je scherm verschijnen. .. Burning Desire dus. Je hebt te maken met een bepaalde glitch en die is, gelukkig voor jou, voor de PC aardig makkelijk te verhelpen. Ga naar >deze site< van hmvartak, blader naar je savegame en selecteer de glitch waar jij last van hebt. Jij hebt te maken met een agressieve vriendin, in het engels is dat "aggressive girl friend", je moet dus de eerste glitch selecteren. Daarna klik je op de knop [upload and Repair] waarna je je gerepareerde savegame kan downloaden. Je savegames staan in de map (Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files.

Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...