Mesprit Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Na die 5 minuten, moet je dan ontsnappen? Of mag je gewoon dood gaan? Nog een tweede vraag: Moet je saven nadat je trophies hebt gehaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-CA-SonnyX Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) je mag ontsnappen en doodgaan volgens mij en saven kun je beter wel doen (moet) Bewerkt: 6 januari 2009 door -CA-SonnyX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Na die 5 minuten, moet je dan ontsnappen? Of mag je gewoon dood gaan?Nog een tweede vraag: Moet je saven nadat je trophies hebt gehaald? Op de 360 hoef je niet te saven eenmaal gehaald is gehaald, ik weet niet hoe het met de rip-off van Sony is. Je kan doodgaan, ontsnappen (moeilijk werkje) of wat je dan ook wilt nadat je dat gedaan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 ik kan je een tip geven ga naar een van je eerste savehouses met sterren en ga aan de deur hangen, ze komen er niet in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-CA-SonnyX Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Bij mij save-de hij niet vanzelf, ik moest naar bed en zo saven :/ maar ik heb ook geen auto save aanstaan BTW: Ik heb op de computer. Groeten SonnyX, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Als je al een Achievment/Throphy hebt gehaald, hoef je niet te saven hoor. Als je ontsnapt heb je wel een mooie record bij je Stats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-CA-SonnyX Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 steel dan gewoon een helikopter en vlieg weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 steel dan gewoon een helikopter en vlieg weg In zijn handtekening staat dat hij op over de %60 is, dan zijn alle 3 de eilanden al unlocked. Dus als je een helikopter steelt van Bijv. Helitours krijg je geen wanted level. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 als je autosave aanstaad, saved hij dan automatisch dan ook geen trophies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Autosave bewaart alleen na een (zij)missie, een afspraak en na het afleveren van een auto voor Brucie of Stevie, niet na een trophie / achievement. Dus als je One Man Army eenmaal hebt gehaald is het het makkelijkst om gewoon weer je laatste savegame te laden. Eenmaal een trophie / achievement gehaald blijft die staan ongeacht of je bewaart of niet. Alleen zal je dus niet in je stats het bewijs hebben staan dat je 5 min. of langer met 6 sterren hebt rondgelopen (vliegen is makkelijker). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 steel dan gewoon een helikopter en vlieg weg In zijn handtekening staat dat hij op over de %60 is, dan zijn alle 3 de eilanden al unlocked. Dus als je een helikopter steelt van Bijv. Helitours krijg je geen wanted level. Uhh, ik moet nog overnieuw beginnen voor Trophie account.. Ik heb nog geen internet.. KOMT VANDAAG BINNEN! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.