Jump to content

VRAAG: One man army trophie

Mesprit

Recommended Posts

Na die 5 minuten, moet je dan ontsnappen? Of mag je gewoon dood gaan?

Nog een tweede vraag: Moet je saven nadat je trophies hebt gehaald?

Op de 360 hoef je niet te saven eenmaal gehaald is gehaald, ik weet niet hoe het met de rip-off van Sony is. Je kan doodgaan, ontsnappen (moeilijk werkje) of wat je dan ook wilt nadat je dat gedaan hebt.

Delen op andere websites

steel dan gewoon een helikopter en vlieg weg ;)

In zijn handtekening staat dat hij op over de %60 is, dan zijn alle 3 de eilanden al unlocked. Dus als je een helikopter steelt van Bijv. Helitours krijg je geen wanted level. ;)

Delen op andere websites

Autosave bewaart alleen na een (zij)missie, een afspraak en na het afleveren van een auto voor Brucie of Stevie, niet na een trophie / achievement. Dus als je One Man Army eenmaal hebt gehaald is het het makkelijkst om gewoon weer je laatste savegame te laden. Eenmaal een trophie / achievement gehaald blijft die staan ongeacht of je bewaart of niet. Alleen zal je dus niet in je stats het bewijs hebben staan dat je 5 min. of langer met 6 sterren hebt rondgelopen (vliegen is makkelijker). ^_^

Delen op andere websites

steel dan gewoon een helikopter en vlieg weg ;)

In zijn handtekening staat dat hij op over de %60 is, dan zijn alle 3 de eilanden al unlocked. Dus als je een helikopter steelt van Bijv. Helitours krijg je geen wanted level. ;)

Uhh, ik moet nog overnieuw beginnen voor Trophie account.. :puh:

Ik heb nog geen internet.. KOMT VANDAAG BINNEN!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...