roppie Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2004 Zouden na GTA San Andreas nog gta games kopen of zouden de makers stoppen. ik hoop van niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 Dat hoop ik ook niet...er moeten NOG meer GTA's komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 Zouden na GTA San Andreas nog gta games kopen of zouden de makers stoppen.ik hoop van niet Hmmz. Zelf vind ik dit een zinloze topic <_< Marja, je weet nooit wat ze doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 nouja als iedereen gewoon het spel legaal koopt zal het wel verder gaan tenminste.. als het goed verkoopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2004 Ik denk dat er nog wel een nieuwe GTA (serie) komt; GTA4 Maar dat zal nog wel even op zich laten wachten. Feit blijft; Rockstar zal toch wel eens moeten stoppen, ze kunnen GTA niet door blijven voeren (helaas). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2004 Ze kunnen wel eeuwige doorgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2004 Ja, het kan op zich ook wel, maar op een gegeven moment is de rek er uit. Dan zit je bij GTAXIV en dan denkt iedereen zovan: "Goh, weer een nieuwe *yawn* <_< " Dan wordt het uitmelken, en dat is zonde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2004 Misschien beginnen ze dan met een ander spel. Zou ook mooi zijn. Ze hebben nu ook verschillende games. Dus.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2004 ja er worden nog altijd verschillende spellen gemaakt die op grand theft auto lijken want ik denk wel dat andere makers ook zo'n succes willen hebben zoals rockstar met grand theft auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2004 En bovendien, ik ben nu nog steeds idolaat van GTA2, dus eer ik alle GTA's saai vind worden zijn we wel weer een aardig half leven verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 ik denk ook dat we over tien jaar niet meer bezig zijn met grand theft auto dus het maakt niet zoveel uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 Dat weet ik nog niet eens zo zeker... Maar anyway: Het zou toch mooi zijn: Zit je later met je kleinzoon op schoot... "Kijk, jongen, dat speelde opa vroeger!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2004 ja dat zou wel leuk zijn... aleen zal dan de computer dan niet een beetje te goed zijn voor die spellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2004 Och, GTA1, Supaplex, Space-Invaders, ja zelfs Pong, het doet het hier allemaal nog... Maar toch; Jongens, allemaal even een screenshot maken die je later aan je kleinkinderen kan laten zien! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazycj Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 Weet iemand wanneer gta san andreas te koop is en wanneer ik hem kan Downloaden ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.