Eclipse Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 hoezo downloaden??? dat is toch illigaal??? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 Weet iemand wanneer gta san andreas te koop is en wanneer ik hem kan Downloaden ??? Op GTAgames.nl staat wanneer hij te koop is kijk maar naar de countdown. Ik ken nog geen bedrijven in Nederland waar je betaald spellen kan downloaden. ik heb liever toch een CDtje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 Kheb het gevoel dat ze teveel vernieuwing brengen. Basketbal, biljart, zwemmen straks valt er niks vernieuwend meer te brengen ni echt slim. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 ik ben bang dat dit de laatste is :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 ik ook,dit is zo'n groot project! ik ga R* maile of dit het laatste project is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 waarom zou je stoppen als dat spel een gigantisch succes is en Gta Sin city was toch ook geregristeerd :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 tja,ik hoop niet dat dit het laatste is van gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 :blink: :blink: Einde van een mooi generatie games???? :blink: :blink: Nee dat nooit maat ik denk dat de kwaliteit in de volgende GTA een beetje afneemt(een klein topje van een ijsberg( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 nee het zal niet 8eruit gaan misschien geen vooruitgang meer maar wel gewoon weer zo'n grote game in een nieuwe stad en nieuwe missies en dat is tog ook vernieuwend genoeg voor mij om gta te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 nee het zal niet 8eruit gaan misschien geen vooruitgang meer maar wel gewoon weer zo'n grote game in een nieuwe stad en nieuwe missies en dat is tog ook vernieuwend genoeg voor mij om gta te spelen Het zijn jouw woorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 ik hoop gewoon dat gta verder gaat het MOET gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 ik hoop gewoon dat gta verder gaat het MOET gewoon ze gaan ook verder, maar ze nemen eerst een welverdiende vakantie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Ik ben wel een jaartje(misschien wel langer)zoet met die game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 ik hoop gewoon dat gta verder gaat het MOET gewoon ze gaan ook verder, maar ze nemen eerst een welverdiende vakantie hoe weet jij dat nou? kijk gta moet gewoon doorgaan,maar ze mogen wel vakantie nemen om ff af te koelen en nieuwe dingen te bedenken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 Het is bijna zeker dat GTA sin city hierna nog uitkomt. En ik heb ook ooit eens gelezen in de PU dat ze ook een GTA tokio hadden geregistreerd. Dus voorlopig zal het hopelijk nog wel even door gaan. En er kunnen altijd nog wel nieuwe dingen in een computerspel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.