liltuner Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 euhm Q-dude,dat is spam! we weten helemaal niet zeker dat de volgende gta sin city gaat heten Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 IK denk dat ze dat hebben gedaan om de media te misleiden, ik denk echt niet dat de nieuwe GTA *** **** gaat heten Reageren
liltuner Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 ik denk het ook nie hoor Reageren
Arjen Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 euhm Q-dude,dat is spam!we weten helemaal niet zeker dat de volgende gta sin city gaat heten Misgien beetje arrogant, maar wil je dan ook even naar je eigen posts kijken. :ph34r: De nieuwe Grand Theft Auto heet San Andreas, wees maar niet bang anders zouden ze klachten van hier tot Tokio krijgen als ze alles nu nog veranderen. (Al die bestelde domeinen van San Andreas ) Reageren
Chi Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 euhm Q-dude,dat is spam!we weten helemaal niet zeker dat de volgende gta sin city gaat heten Misgien beetje arrogant, maar wil je dan ook even naar je eigen posts kijken. :ph34r: De nieuwe Grand Theft Auto heet San Andreas, wees maar niet bang anders zouden ze klachten van hier tot Tokio krijgen als ze alles nu nog veranderen. (Al die bestelde domeinen van San Andreas ) Uhm.. de GTA NA San An...Cortez :lol: Mensenhemel, nu al over de nieuwe GTA.. die komt op de PSP in 2005, en wordt waarschijnlijk iets met Tokyo. Sony Nederland heeft bekend gemaakt ook Amsterdam op tafel te gooien, maar de mensen van Rockstar North vonden het niet gepast om Amsterdam nu al te gebruiken. Oftewel, hier is wat Rockstar North echt tegen Sony Fanclub Nederland zei: "A city like Amsterdam is unique in it's kind and we decided not to use it in the upcoming GTA title for the Playstation Portable, mainly because only the Next-Gen consoles contain enough graphical power to be able to process the things we have in mind for Amsterdam." Volgensmij zijn ze ook al bezig met plannen voor een GTA op de PS3, maar Amsterdam wordt het in ieder geval niet deze keer. (Als je wilt weten hoe ik hieraan kom, check central station (Online Database PS2) met je NAD-Disk en zoek naar de PSP. Reageren
liltuner Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 ja,wel heel zonde dat de volgende gta niet in amsterdam afspeelt want ik woon daarzelf. maarja ontopic: de ps3 komt toch pas in 2006? wacht rockstar games tot 2006 met het maken van een nieuwe gta? Reageren
Q Dude Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 (bewerkt) euhm Q-dude,dat is spam!we weten helemaal niet zeker dat de volgende gta sin city gaat heten Pardon maar ik heb toch duidelijk in de PU gelezen dat deze namen al zijn geregistreed zijn door R* en het lijkt me niet dat een goed gamesblad hier over liegt. edit: oja en nog iets ik maak geen topic aan om te kunnen discuseren over of je wel of niet scheten kan laten in SA <_< Bewerkt: 24 augustus 2004 door Q Dude Reageren
liltuner Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 niet afkatten Qdude! we zullen wel zien wat de volgende naam word,als het maar een leuke gta word toch? Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 kheb gelezen in engels ps2 magazine gelezen dat PS3 in 2005 uitkomt. Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Kheb het gevonden In uitgave 119 van play magazine staat duidelijk op de cover onder news headlines PS3 word getoond op E3 van 2005 en zal speelbaar zijn. des te vroeger de ps3 uitkomt des te beter dan krijgen we nog groter steden in de volgende gta wrs Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Kheb het gevondenIn uitgave 119 van play magazine staat duidelijk op de cover onder news headlines PS3 word getoond op E3 van 2005 en zal speelbaar zijn. des te vroeger de ps3 uitkomt des te beter dan krijgen we nog groter steden in de volgende gta wrs Ik zei al ik ga niet nog eens geld verspillen aan een nieuwe p.s (No comment) :ph34r: :ph34r: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.