Jump to content

Problemen graphics GTA IV


Edux

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Met het volgende systeem(notebook), zou ik GTA IV toch op z'n minst op de laagste instellingen en zelfs met 800×600 resolutie moeten draaien? Momenteel draait hij met 8.08 fps. Alle graphics instelling staan op zijn laagst ingesteld en ik heb de nieuwste NVIDIA drivers.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt

Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Premium

OS Service Pack Service Pack 1

DirectX DirectX 10.0

Multi CPU

CPU #1 Intel® Core™2 Duo CPU P8400 @ 2.26GHz, 2261 Mhz

CPU #2 Intel® Core™2 Duo CPU P8400 @ 2.26GHz, 2261 Mhz

Systeemgeheugen 3065 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)

DIMM1: Samsung M4 70T2864QZ3-CF7 1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (6-6-6-18 @ 400 Mhz) (5-5-5-15 @ 333 Mhz) (4-4-4-12 @ 266 Mhz)

DIMM3: Samsung M4 70T5663QZ3-CF7 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (6-6-6-18 @ 400 Mhz) (5-5-5-15 @ 333 Mhz) (4-4-4-12 @ 266 Mhz)

Video kaart NVIDIA GeForce 9200M GS (512 MB)

Video kaart NVIDIA GeForce 9200M GS (512 MB)

3D Acceleratie nVIDIA G98

Groet,

Link to comment
Delen op andere websites

scan je pc eens op virussen en spyware, en defragmenteer je harde schijven eens, misschien dat het dan wat beter is, maar je grafische kaart is gewoon heel erg zwak dat ik geen zekerheid durf te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, bedenk even dat wij het hier hebben over een notebook, het enige wat er kan vervangen worden in een notebook is het RAM geheugen.

En als het zou kunnen zal het bakken met geld kosten.

Deze laptop kan het spel simpelweg niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Download de nieuwste update voor je Videokaart, maar je hebt 1024 MB nodig. Ook al download je een update, het zal niet zoveel helpen... :(

ga jij maar lekker spelen met een 1024mb 9400/9500 dan, weet zeker dat je dan nog niet ver komt..

Met deze laptop ga je het helaas niet redden.

Link to comment
Delen op andere websites

Download de nieuwste update voor je Videokaart, maar je hebt 1024 MB nodig. Ook al download je een update, het zal niet zoveel helpen... :(

je hebt ècht geen 1024 MB nodig, het spel loopt zelfs op 256 (zoals de 8600 GT), maar ik raad 512 of hoger aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Download de nieuwste update voor je Videokaart, maar je hebt 1024 MB nodig. Ook al download je een update, het zal niet zoveel helpen... :(

je hebt ècht geen 1024 MB nodig, het spel loopt zelfs op 256 (zoals de 8600 GT), maar ik raad 512 of hoger aan.

das gewoon typisch mensen die er amper verstand van hebben, die denken alleen hoe meer hoe beter en kijken er verder niet na, net zoals die apen die nu al 8 gb geheugen in hun pc hebben zitten en nog geen 2 gb volledig kunnen gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

das gewoon typisch mensen die er amper verstand van hebben, die denken alleen hoe meer hoe beter en kijken er verder niet na, net zoals die apen die nu al 8 gb geheugen in hun pc hebben zitten en nog geen 2 gb volledig kunnen gebruiken.

4GB is niet genoeg vaak voor, met alle background rubbish gebruikt mijn pc 2.2gb in idle stance en dan heb ik het niet over cached dingen, ik heb bovendien 2 monitors en ik kan mijn memory usage live bekijken op me 2e scherm en mijn memory usage is 97% als ik GTA IV speel na een tijdje speln... Sinds ik mijn draw distance hoger heb gezet ( dankzij nieuwe cpu kon ik dat nu doen) sluit GTA IV ook veel langzamer af en alt tabbing is ook traag geworden, simpelweg omdat 4gb ram niet meer genoeg is en hij is de windows rotzooi er uit aan het gooien voor het spel.

Als je vista X64 hebt dan zal 8gb altijd gebruikt worden, superfetch zal alles proberen te cachen wat je vaak gebruikt naar je geheugen. En je gewone geheugen gebruik zal erg snel oplopen als je gewend bent iets van 30 schermpjes in de achtergrond te hebben en geen zin hebt om ze af te sluiten voordat je een spel start :puh:.

Bovendien kan je ook van je reserve geheugen een Ramdrive maken, lekker 6000mb/sec ipv 80 van een 7200rpm hdd :puh:. Gegarandeerd snellere laadtijd dan wie dan ook als je online speelt als je er een spelletje op zet.

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

Als jij al 2.2 GB idle gebruikt dan weet je dus echt niet hoe je met een computer moet omgaan. Ik heb 2 GB ram totaal en ik merk niets van dat het te weinig is ofzo. En als je 4 GB hebt heb je meer dan genoeg. Om dat nog eens 4 GB erbij te zetten is gewoon zonde van je geld.

Link to comment
Delen op andere websites

das gewoon typisch mensen die er amper verstand van hebben, die denken alleen hoe meer hoe beter en kijken er verder niet na, net zoals die apen die nu al 8 gb geheugen in hun pc hebben zitten en nog geen 2 gb volledig kunnen gebruiken.

4GB is niet genoeg vaak voor, met alle background rubbish gebruikt mijn pc 2.2gb in idle stance en dan heb ik het niet over cached dingen, ik heb bovendien 2 monitors en ik kan mijn memory usage live bekijken op me 2e scherm en mijn memory usage is 97% als ik GTA IV speel na een tijdje speln... Sinds ik mijn draw distance hoger heb gezet ( dankzij nieuwe cpu kon ik dat nu doen) sluit GTA IV ook veel langzamer af en alt tabbing is ook traag geworden, simpelweg omdat 4gb ram niet meer genoeg is en hij is de windows rotzooi er uit aan het gooien voor het spel.

Als je vista X64 hebt dan zal 8gb altijd gebruikt worden, superfetch zal alles proberen te cachen wat je vaak gebruikt naar je geheugen. En je gewone geheugen gebruik zal erg snel oplopen als je gewend bent iets van 30 schermpjes in de achtergrond te hebben en geen zin hebt om ze af te sluiten voordat je een spel start :puh:.

Bovendien kan je ook van je reserve geheugen een Ramdrive maken, lekker 6000mb/sec ipv 80 van een 7200rpm hdd :puh:. Gegarandeerd snellere laadtijd dan wie dan ook als je online speelt als je er een spelletje op zet.

Als jij al 2.2 GB idle gebruikt dan weet je dus echt niet hoe je met een computer moet omgaan. Ik heb 2 GB ram totaal en ik merk niets van dat het te weinig is ofzo. En als je 4 GB hebt heb je meer dan genoeg. Om dat nog eens 4 GB erbij te zetten is gewoon zonde van je geld.

idd ROFL wat draai jij allemaal al standaard met je pc man? met 2 gb ram kon ik gewoon 3 silkroad online clients + bot draaien en dan nog lekker half life 2 of team fortress 2 op hoogste settings spelen en had nog geen problemen.

Normale mensen krijgen nog geen 2 gb vol, met gta IV krijg je nog geeneens 4 gb vol, dus heb je echt nog niks aan 8gb ram of je moet wel heel erg zware grafische 3d programma's draaien en ook veel tegelijk..

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...