Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Maximum 500x150

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Is al afgesproken dat ik tegen hem ga.

Geplaatst:

Ik stem op XiPE. DIe ziet er gewoon super mooi uit. Leuke Bijpassende kleuren En mooie effecten

Geplaatst:

XiPE, prachtige signature. Helaas heb ik deze stijl al vaker bij jou gezien maar hier heb je jezelf overtroffen. Gezicht van de render is iets te wit/fel vergeleken met de rest van de signature, wat jammer is. Desondanks prachtige belichting waardoor de render bovenal centraal komt te staan. Je tekst springt er voor mij iets te veel uit, maar prachtige font, kleur en plaatsing waardoor het geen grote hindernis is. Er zit diepte in, effecten doen het verder goed en de simpele border maakt het verder af.

Be4sT, ook deze signature is prachtig als geheel. Het vrolijke mario-thema komt goed naar voren door de vrolijke kleuren. Rondom de render heb je prachtig gebruik gemaakt van kleuren, dat gesmudge is hetgene dat de signature gemaakt heeft. Die rode splatterbrushes zijn voor mij iets te veel van het goeie. Ze komen zelfs meer naar voren dan Mario zelf wat ik jammer vind. Desondanks prachtige plaatsing en de bijbehorende tekst maakt het af. Die 'pnGFX' onderin had ik zelf weggelaten. Zit veel te dicht tegen de border aan en is geen nuttige toevoeging.

Stem: Be4sT

Geplaatst:
Even BUMPEN ! kom op , stem plz :)

Ik weet niet of je het weet maar de deadline is al verstreken. Een van jullie had of zal een moderator moeten PB'en om verlenging te vragen aangezien het gelijk staat.

Geplaatst:

Om ook maar waarde aan de topic te voegen zodat er misschien door mijn post een winnaar uit de bus komt.

ik wil beginnen met dat ik het toch erg moeilijk heb gevonden omdat het allebij hele mooie signature's zijn Xipe zijn kleur gebruik is erg mooi en past goed bij het plaatje dat hij erin heeft gezet, Maar het enige wat mij persoonlijk opvalt bij Xipe zijn signature is het poppetje natuurlijk is dit de bedoeling ,maar ik ken het poppetje niet ik weet er verder niks van en het is niet echt een plaatje waarvan ik zeg wauw, Ook de tekst had wat meer in de signature mogen verdwijnen want dat springt er echt uit.

De signature van Be4st is voor mij de winnaar, Omdat ik de kleuren er veel beter bij vindt passen alleen de groene streep van het handje had ik liever rood of roze gezien waardoor het meer in de signature zat. Mario is natuurlijk een beroemde karakter. En in dit plaatje vind ik ook Mario er weer mooi inpassen, De laatste opmerking is dat de kleuren van de siganture aan de linkerkant mooi overlopen,Maar ik liever dezelfde kleur als de rechterkant had gezien

allebei hebben jullie kritiek en plus puntjes van mij gekregen en nogmaals, Ik vond het erg moeilijk want toch vind ik ze allebei erg mooi, Maar voor mij is de Mario Signature de Winnaar

Geplaatst:
Heb ik dan gewonnen ? :puh:

Dan zal ik maar een admin PM'en zeker?

Je hebt niet gewonnen, want het is na de stem datum. PM Matthijs om verleging. En voor Battle's eigenlijk alleen Matthijs PMen

Geplaatst:
Heb ik dan gewonnen ? :puh:

Dan zal ik maar een admin PM'en zeker?

Je hebt niet gewonnen, want het is na de stem datum. PM Matthijs om verleging. En voor Battle's eigenlijk alleen Matthijs PMen

Ik heb net Levi gePM'ed :s

Geplaatst:

Dat mag ook heus wel. Ik zie trouwens ook niet helemaal in waarom dat niet zou mogen. Misschien dat omdat hij administrator is dat hij ook wel ander werk heeft te doen maar dat maakt het heus nog niet verboden om hem een Persoonlijk Bericht te sturen dus wees maar gerust.

Geplaatst:

Dat mag ook heus wel. Ik zie trouwens ook niet helemaal in waarom dat niet zou mogen. Misschien dat omdat hij administrator is dat hij ook wel ander werk heeft te doen maar dat maakt het heus nog niet verboden om hem een Persoonlijk Bericht te sturen dus wees maar gerust.

Het is niet verboden, maar hij heeft liever dat je Mathijs PBt. Levi heeft het ook druk met andere Admin zaken.

Geplaatst:

Pb's voor battles zijn zoals altijd welkom in mijn postvak. Ben niet voor niets moderator van het GFX forum. ;)

Aangezien de laatste stem na de stemdatum is gegeven telt deze officieel niet mee en kan ik dus geen winnaar bekend maken. Eerlijk is eerlijk, we moeten de regels wel blijven naleven. Aan iedereen, geef geen stem als je ziet dat de stemdatum voorbij is.

Ik zal de battle verlengen met 1 dag vanaf nu, dus stemmen t/m 13 januari. De stand is dus op dit moment nog gelijk.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...