anekin Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) ik ben op zoek naar een sneeuw mod. als het kan wil ik er een met: (staat er belangrijk achter dan wil ik die het meest dus zet die er dan zowiezo in) -veel sneeuw (belangrijk) -dat de rivieren, merren en de zee (al het water dus) nu van ijs is (niet al te ver maar wel dat ik erop kan lopen(belangrijk) -mensen in sneeuwkleding (niet iedereen) -kampvuurtjes -bevroren huisen -ijs op de voertuigen en dat de auto's en de vrachtwagens banden met kettingen hebben en dat de motors en quats rupsbanden hebben(belangrijk) -dat er sneeuwkledding komt voor cj(belangrijk) als je het wil maken stuur dan een berichtje naar anekin (e-mail: duncanstar_96 (at) hotmail DOT com) Bewerkt: 6 januari 2009 door anekin Reageren
Exoit Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) leuk idee hoor, Maar mogen we weten voor welke GTA je het wilt. Groeten Exoit. @Hieronder: Ik zag jou al en ik wist dat je dit ging vragen Bewerkt: 6 januari 2009 door Exoit Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Voor welke GTA is het? @Hierboven: Je bent eerder... Bewerkt: 6 januari 2009 door GTA Haas Reageren
game~skater Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 -dat er sneeuwkledding komt voor cj(belangrijk) astenblaft jongens: welkom op het forum je noemt heel wat op voor je idee. alleen denk ik dat het heel lastig word om te maken. je kan niet zomaar eventjes voor heel san andreas een texture maken die alles in sneeuw verandert. ook dat idee met ijs lijkt mij heel moeilijk, namelijk omdat er dan een script gemaakt moet worden dat je er op kan lopen en zodat als er een storm is niet het water boven het ijs uit komt. ook de kampvuurtjes lijken me moeilijk. maarja... misschien moet je dit in het Modding Request topic stoppen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Niet meer moelijk, zo te posten. Er bestaat allang al een sneeuw mod voor SA. [SNOW ANDREAS] Owja, erg groot les ik net. Ongeveer een GB groot Houd er rekening mee dat er dan een hoop bestanden ook vervangen zullen worden, dus ik denk dat je SA map in totaal niet veel groter zal worden dan 200 á 400 MB meer. Bewerkt: 6 januari 2009 door Remi-X Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Én houd er rekening mee dat niet al je eisen in deze mod zitten, want hij is niet gebaseerd op jou eisen. Je moet het daar mee doen, of zelf leren modden Reageren
wtc Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Een snowmod maken is niet zo vanzelfsprekend! Wat textures bewerken is niet zo moeilijk, maar je vraagt daar dingen die toch niet zomaar op 1,2,3 te realiseren zijn hoor! Zeker het "bevriezen" van het ijs lijkt me echt niet zo makkelijk! Ik ben zelf aan een snowmod bezig (wel voor GTA IV dan), en veel van de dingen die jij opnoemt probeer ik er in te steken, maar zal zeker niet allemaal lukken! Om een snowmod te hebben die aan al jouw eisen voldoet zie ik maar een oplossing; hem zelf maken Mvg, wtc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.