Jump to content

easy as can be


stibie

Recommended Posts

Probeer veel guns te kopen en als je dan die missie doet, in plaats van met de auto weg te rijden stap je uit en probeer je de anderen dood te knallen.

Ja, Inderdaad, je schiet een RPGtje hier en daar, alles kapot, en je kunt rusitg wegrijden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eerlijk gezegd nog nooit uitgestapt om ze neer te schieten, al helemaal niet met een RPG aangezien de kogels daarvan + het wapen zelf heel prijzig is wat ik het niet echt waard vind. Ik heb gewoon hard gereden en veel teruggeschoten op de bestuurders. Wanneer die dood zijn vliegen ze vaak uit de bocht omdat ze hard rijden en omdat er dan geen bestuurder meer is om de bocht te laten maken. Ze gewoon ontsnappen vind ik eerlijk gezegd de makkelijkste manier aangezien ze naar mijn mening niet echt snel gaan. Meer info/tips kun je hier vinden @ WikiGTA waar je overigens alle missies kan vinden dus dat is mooi meegenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf vind de conclusie van Hackman het best. RPG kost gewoon veel en in die missie kun je die geloof ik niet eens kopen. Correct me if i'm wrong.

Maar ik doe gewoon met mijn auto Driveby, en schiet de bestuurder neer. en meestal laat ik dan Granaatjes vallen, dan ontploffen de auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf vind de conclusie van Hackman het best. RPG kost gewoon veel en in die missie kun je die geloof ik niet eens kopen. Correct me if i'm wrong.

Maar ik doe gewoon met mijn auto Driveby, en schiet de bestuurder neer. en meestal laat ik dan Granaatjes vallen, dan ontploffen de auto's.

Granaten zijn ook veel goedkoper dus wat jij zegt is ook een aanrader. Als je trouwens gewoon met een SMG op het hoofd van de bestuurder schiet dan zijn ze ook in een keer allemaal weg. Zonde om daar dan een RPG voor te gebruiken, en ook behoorlijk prijzig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf vind de conclusie van Hackman het best. RPG kost gewoon veel en in die missie kun je die geloof ik niet eens kopen. Correct me if i'm wrong.

Maar ik doe gewoon met mijn auto Driveby, en schiet de bestuurder neer. en meestal laat ik dan Granaatjes vallen, dan ontploffen de auto's.

Granaten zijn ook veel goedkoper dus wat jij zegt is ook een aanrader. Als je trouwens gewoon met een SMG op het hoofd van de bestuurder schiet dan zijn ze ook in een keer allemaal weg. Zonde om daar dan een RPG voor te gebruiken, en ook behoorlijk prijzig.

Bedankt voor het compliment. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...