stibie Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 wil iemand is uileggen hoe je de missie easy as can be doet ik stap altijd gewoon in die auto maar de auto gaat altijd kapot die manne kome achter mij en doen drive by's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Probeer veel guns te kopen en als je dan die missie doet, in plaats van met de auto weg te rijden stap je uit en probeer je de anderen dood te knallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Probeer veel guns te kopen en als je dan die missie doet, in plaats van met de auto weg te rijden stap je uit en probeer je de anderen dood te knallen. Ja, Inderdaad, je schiet een RPGtje hier en daar, alles kapot, en je kunt rusitg wegrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Ik ben eerlijk gezegd nog nooit uitgestapt om ze neer te schieten, al helemaal niet met een RPG aangezien de kogels daarvan + het wapen zelf heel prijzig is wat ik het niet echt waard vind. Ik heb gewoon hard gereden en veel teruggeschoten op de bestuurders. Wanneer die dood zijn vliegen ze vaak uit de bocht omdat ze hard rijden en omdat er dan geen bestuurder meer is om de bocht te laten maken. Ze gewoon ontsnappen vind ik eerlijk gezegd de makkelijkste manier aangezien ze naar mijn mening niet echt snel gaan. Meer info/tips kun je hier vinden @ WikiGTA waar je overigens alle missies kan vinden dus dat is mooi meegenomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-CA-SonnyX Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Dekking zoeken en neerknallen is het beste idd, nader het er maar 2 auto's zijn (4 personen) Groeten SonnyX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Ikzelf vind de conclusie van Hackman het best. RPG kost gewoon veel en in die missie kun je die geloof ik niet eens kopen. Correct me if i'm wrong. Maar ik doe gewoon met mijn auto Driveby, en schiet de bestuurder neer. en meestal laat ik dan Granaatjes vallen, dan ontploffen de auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ikzelf vind de conclusie van Hackman het best. RPG kost gewoon veel en in die missie kun je die geloof ik niet eens kopen. Correct me if i'm wrong.Maar ik doe gewoon met mijn auto Driveby, en schiet de bestuurder neer. en meestal laat ik dan Granaatjes vallen, dan ontploffen de auto's. Granaten zijn ook veel goedkoper dus wat jij zegt is ook een aanrader. Als je trouwens gewoon met een SMG op het hoofd van de bestuurder schiet dan zijn ze ook in een keer allemaal weg. Zonde om daar dan een RPG voor te gebruiken, en ook behoorlijk prijzig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ikzelf vind de conclusie van Hackman het best. RPG kost gewoon veel en in die missie kun je die geloof ik niet eens kopen. Correct me if i'm wrong.Maar ik doe gewoon met mijn auto Driveby, en schiet de bestuurder neer. en meestal laat ik dan Granaatjes vallen, dan ontploffen de auto's. Granaten zijn ook veel goedkoper dus wat jij zegt is ook een aanrader. Als je trouwens gewoon met een SMG op het hoofd van de bestuurder schiet dan zijn ze ook in een keer allemaal weg. Zonde om daar dan een RPG voor te gebruiken, en ook behoorlijk prijzig. Bedankt voor het compliment. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.