Jarno91 Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Ik heb de storyline al uitgespeeld en ik heb dwayne zijn mailtje positief beantwoord maar hij belt me maar niet op om iets leuks te gaan doen terwijl al mijn andere vrienden al 100% zijn. Weet iemand hoe dit kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Bel em zelf op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Bel em zelf op! Gaat niet want dwayne moet jouw eerst opbellen voordat jij hem kan bellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Bel em zelf op! Gaat niet want dwayne moet jouw eerst opbellen voordat jij hem kan bellen Misschien is zijn beltegoed op, laat hem even wat nieuwe halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Bel em zelf op! Gaat niet want dwayne moet jouw eerst opbellen voordat jij hem kan bellen Misschien is zijn beltegoed op, laat hem even wat nieuwe halen. Alleen serieuze reacties graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Bel em zelf op! Gaat niet want dwayne moet jouw eerst opbellen voordat jij hem kan bellen Misschien is zijn beltegoed op, laat hem even wat nieuwe halen. Dat helpt ook veel. Heb je geen SMS'je gekregen of slaag is een paar keer op. Of heb je hem niet stiekem vermoord? [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Bel em zelf op! Gaat niet want dwayne moet jouw eerst opbellen voordat jij hem kan bellen Geduld is een schone zaak. Hij belt vanzelf, dat bedoelde ik er mee te zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Bel em zelf op! Gaat niet want dwayne moet jouw eerst opbellen voordat jij hem kan bellen Geduld is een schone zaak. Hij belt vanzelf, dat bedoelde ik er mee te zeggen. Maar hij had al moeten bellen toen ik nog bezig was met de missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Bel em zelf op! Gaat niet want dwayne moet jouw eerst opbellen voordat jij hem kan bellen Geduld is een schone zaak. Hij belt vanzelf, dat bedoelde ik er mee te zeggen. Maar hij had al moeten bellen toen ik nog bezig was met de missies Het is op zich best raar dat je de storyline al uit hebt gespeeld en Dwayne je nog nooit gebeld heeft. Hij belde mij al snel op namelijk. Het kan natuurlijk zijn dat hij je helemaal niet respecteert. Dit heb ik gehad met Little Jacob, op een gegeven moment had hij maar 23% respect/likeness voor mij. Hij sloeg toen al mijn uitnodigingen af. Een aantal (game)weken later belde hij mij op om iets te gaan doen. Daarna wilde hij ook weer uit gaan als ik hém belde. Ik denk dat wachten dus inderdaad de beste optie is. PS. Weet je zeker dat je niet per ongeluk Dwayne vermoord hebt, in plaats van Playboy X[/font]? Bewerkt: 6 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Bel em zelf op! Gaat niet want dwayne moet jouw eerst opbellen voordat jij hem kan bellen Geduld is een schone zaak. Hij belt vanzelf, dat bedoelde ik er mee te zeggen. Maar hij had al moeten bellen toen ik nog bezig was met de missies Het is op zich best raar dat je de storyline al uit hebt gespeeld en Dwayne je nog nooit gebeld heeft. Hij belde mij al snel op namelijk. Het kan natuurlijk zijn dat hij je helemaal niet respecteert. Dit heb ik gehad met Little Jacob, op een gegeven moment had hij maar 23% respect voor mij. Hij sloeg toen al mijn uitnodigingen af. Een aantal (game)weken later belde hij mij op om iets te gaan doen. Daarna beantwoordde hij me weer. Ik denk dat wachten dus inderdaad de beste optie is. PS. Weet je zeker dat je niet per ongeluk Dwayne vermoord hebt, in plaats van Playboy X[/font]? Het like van dwayne is bij mij 64% en respect 65% En ik heb Playboy X vermoord want ik heb zijn huis en dwayne staat in mijn telefoon dus ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen Bewerkt: 6 januari 2009 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Staat je telefoon niet op Sleep-Mode, of hoe dat ook heet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Staat je telefoon niet op Sleep-Mode, of hoe dat ook heet? Nee want al mijn andere vrienden bellen wel gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-JM Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Je Like moet toch hoger zijn als 70 % ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Misschien vind hij je niet lief. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-JM Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 ahahahhaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.