Jump to content

Dwayne belt niet

Jarno91

Recommended Posts

Ik heb de storyline al uitgespeeld en ik heb dwayne zijn mailtje positief beantwoord maar hij belt me maar niet op om iets leuks te gaan doen terwijl al mijn andere vrienden al 100% zijn.

Weet iemand hoe dit kan?

Delen op andere websites

Bel em zelf op!

Gaat niet want dwayne moet jouw eerst opbellen voordat jij hem kan bellen

Misschien is zijn beltegoed op, laat hem even wat nieuwe halen.

Dat helpt ook veel. :7

Heb je geen SMS'je gekregen of slaag is een paar keer op.

Of heb je hem niet stiekem vermoord? :engel: [/font]

Delen op andere websites

Bel em zelf op!

Geduld is een schone zaak. Hij belt vanzelf, dat bedoelde ik er mee te zeggen. :)

Maar hij had al moeten bellen toen ik nog bezig was met de missies

Delen op andere websites

Bel em zelf op!

Geduld is een schone zaak. Hij belt vanzelf, dat bedoelde ik er mee te zeggen. :)

Het is op zich best raar dat je de storyline al uit hebt gespeeld en Dwayne je nog nooit gebeld heeft. Hij belde mij al snel op namelijk. Het kan natuurlijk zijn dat hij je helemaal niet respecteert. Dit heb ik gehad met Little Jacob, op een gegeven moment had hij maar 23% respect/likeness voor mij. Hij sloeg toen al mijn uitnodigingen af. Een aantal (game)weken later belde hij mij op om iets te gaan doen. Daarna wilde hij ook weer uit gaan als ik hém belde. Ik denk dat wachten dus inderdaad de beste optie is.

PS. Weet je zeker dat je niet per ongeluk Dwayne vermoord hebt, in plaats van Playboy X[/font]?

Bewerkt: door ViceAgent
Delen op andere websites

Bel em zelf op!

Het is op zich best raar dat je de storyline al uit hebt gespeeld en Dwayne je nog nooit gebeld heeft. Hij belde mij al snel op namelijk. Het kan natuurlijk zijn dat hij je helemaal niet respecteert. Dit heb ik gehad met Little Jacob, op een gegeven moment had hij maar 23% respect voor mij. Hij sloeg toen al mijn uitnodigingen af. Een aantal (game)weken later belde hij mij op om iets te gaan doen. Daarna beantwoordde hij me weer. Ik denk dat wachten dus inderdaad de beste optie is.

PS. Weet je zeker dat je niet per ongeluk Dwayne vermoord hebt, in plaats van Playboy X[/font]?

Het like van dwayne is bij mij 64% en respect 65%

En ik heb Playboy X vermoord want ik heb zijn huis en dwayne staat in mijn telefoon dus ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen

Bewerkt: door Jarno91
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...