Jump to content

jizzy missie


kozy

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik loop tegen een probleem aan, wat waarschijnlijk heel eenvoudig op te lossen is. Ik kan niet schieten vanuit mijn auto! Ben ik een trucje vergeten?

Wie kan mij helpen, want zo kan ik de missie niet voltooien van Jizzy waarbij je een limosine van een heilige (die een hoertje wil redden) moet opblazen.

Thanks...

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ik loop tegen een probleem aan, wat waarschijnlijk heel eenvoudig op te lossen is. Ik kan niet schieten vanuit mijn auto! Ben ik een trucje vergeten?

Wie kan mij helpen, want zo kan ik de missie niet voltooien van Jizzy waarbij je een limosine van een heilige (die een hoertje wil redden) moet opblazen.

Thanks...

gebruik je (standaard toetsen) Q of E? want daarmee doe je links of rechts kijken en kan je schieten, je kan niet uit de auto schieten zoals in GTA IV

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Een tip: (Als ik deze toe mag voegen) Op onderstaande screen in het rode vakje zal de limosine rijden. De weg die ik heb gemarkeert loopt langzaam omhoog, en als je in de bocht de limo van de weg af duwt, (Probeer je auto schade vrij te houden in de voorgaande opdrachten) kan je extra kracht zetten omdat je hierna toch klaar bent. De kans is zeer groot dat hij hierdoor naar beneden valt en daar op zijn kop blijft liggen. De bodyguards zullen uitstappen en je proberen dood te maken met een uzi. Een paar simpele headshots zijn genoeg om de missie te voltooien! :tu:

1686ett.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...