$NeoSyp$ Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Hallo, Sinds ik GTAIV heb geinstalleerd zit ik al met een probleem: Wanneer ik muziek in de IFM map plaats, scan en IFM opzet, hoor ik enkel reclames en geen muziek. Raar genoeg hoor ik heel erg soms wel een nummer, maar dan is het na dat nummer ook meteen weer alleen reclame. Ik kan ook nooit van nummer wisselen d.m.v. de toetsen die hiervoor zijn bedoeld. De bestanden zijn allemaal in mp3 formaat, daar ligt het niet aan. Ik heb onlangs een nieuwe harde schijf gekocht dus moest GTAIV opnieuw installeren, maar ik heb het probleem ook op de nieuwe schijf. Iemand suggesties? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Heb je bij 'Audio' Independence FM Mode op ''Shuffle'' of ''sequintal'' staan? Zo niet, doe het dan en druk dan op ''Complete Scan''. Bewerkt: 6 januari 2009 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Ik heb elke mode al vele malen uitgeprobeerd, en scans ook al vele malen uitgevoerd, maar dit helpt helaas niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 heb je hier al gekeken op wikigta?? mss dat je daar wat wijzer uit wordt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pitbul Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 ik heb dat probleem ook ik kan ook niet wijzer worden uit wikigta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 ik heb dat probleem ook ik kan ook niet wijzer worden uit wikigta als je je muziek in de juiste map hebt gezet. ga dan naar het hoofdmenu -> audio, en druk dan op complete scan, zet ook autoscan aan dan zou normaal jij je muziek moeten kunnen horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Tja, dat zou dus moeten ja, maar dat is het hele probleem.. Dat gebeurt dus helaas niet. Ik had de pagina op WikiGTA al bekeken, maar daar staat niets nuttigs (mbt mijn probleem). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pitbul Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Tja, dat zou dus moeten ja, maar dat is het hele probleem.. Dat gebeurt dus helaas niet. Ik had de pagina op WikiGTA al bekeken, maar daar staat niets nuttigs (mbt mijn probleem). ik heb precies hetzelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Dus jullie muziek staat al in de map, jullie hebben al een complete scan gedaan en nog werkt het niet? Mss al die muziek er uit halen, opnieuw in je map zetten: User\Documents(of mijn documenten)\Rockstargames\GTA IV\User Music en dan opnieuw een Complete scan doen, en autoscan aanzetten en dan eens luisteren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Nee, dingen opnieuw doen zal niet werken, zoals vermeld in de eerste post heb ik al zelfs eens GTAIV op een hele nieuwe schijf gezet, waar ik dus alles opnieuw moest doen. En ik heb precies hetzelfde:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 tsja, dan zou ik het spijtig genoeg niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grillo Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 $NeoSyp$ ik heb nu ook exact hetzelfde probleem! Ik hoor alleen nog reclame op Independence FM! Een complete scan doen helpt niet! Bij mij is het begonnen na de missie No. 1 waar je die race moet winnen. Daarvoor werkte het perfect. GTA4 is echt een baggerspel geworden, al die stomme bugs en problemen. De kans is groot dat GTA4 het laatste GTA spel zal zijn dat ik gespeeld heb!! Bedankt Rockstar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.