Jump to content

Independence FM nummers spelen niet


$NeoSyp$

Recommended Posts

Hallo,

Sinds ik GTAIV heb geinstalleerd zit ik al met een probleem: Wanneer ik muziek in de IFM map plaats, scan en IFM opzet, hoor ik enkel reclames en geen muziek. Raar genoeg hoor ik heel erg soms wel een nummer, maar dan is het na dat nummer ook meteen weer alleen reclame. Ik kan ook nooit van nummer wisselen d.m.v. de toetsen die hiervoor zijn bedoeld. De bestanden zijn allemaal in mp3 formaat, daar ligt het niet aan. Ik heb onlangs een nieuwe harde schijf gekocht dus moest GTAIV opnieuw installeren, maar ik heb het probleem ook op de nieuwe schijf. Iemand suggesties?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat probleem ook ik kan ook niet wijzer worden uit wikigta

als je je muziek in de juiste map hebt gezet.

ga dan naar het hoofdmenu -> audio, en druk dan op complete scan, zet ook autoscan aan

dan zou normaal jij je muziek moeten kunnen horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jullie muziek staat al in de map, jullie hebben al een complete scan gedaan en nog werkt het niet?

Mss al die muziek er uit halen, opnieuw in je map zetten:

User\Documents(of mijn documenten)\Rockstargames\GTA IV\User Music

en dan opnieuw een Complete scan doen, en autoscan aanzetten en dan eens luisteren?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dingen opnieuw doen zal niet werken, zoals vermeld in de eerste post heb ik al zelfs eens GTAIV op een hele nieuwe schijf gezet, waar ik dus alles opnieuw moest doen. En ik heb precies hetzelfde:(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

$NeoSyp$ ik heb nu ook exact hetzelfde probleem! Ik hoor alleen nog reclame op Independence FM!

Een complete scan doen helpt niet! Bij mij is het begonnen na de missie No. 1 waar je die race moet winnen. Daarvoor werkte het perfect. :-(

GTA4 is echt een baggerspel geworden, al die stomme bugs en problemen. De kans is groot dat GTA4 het laatste GTA spel zal zijn dat ik gespeeld heb!! Bedankt Rockstar!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...