ProjectX Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Wie van jullie heeft dat Alice Script al gebruikt? Ik snap ff niet hoe ik het aan de praat moet krijgen. Waar moet ik die bestanden neerzetten en waar moet ik die Alice map aanmaken? Is dat bij program files/rockstar games/etc. Of ergens anders? Wie kan me daar mee verder helpen met een duidelijke uitleg? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Wie van jullie heeft dat Alice Script al gebruikt? Ik snap ff niet hoe ik het aan de praat moet krijgen. Waar moet ik die bestanden neerzetten en waar moet ik die Alice map aanmaken? Is dat bij program files/rockstar games/etc. Of ergens anders? Wie kan me daar mee verder helpen met een duidelijke uitleg? Alvast bedankt. Je moet de bestanden in de map copy, en de gehele map Alice kopiëren naar je GTA IV map. In de map Alice komen dan de scripts te staan. Maar bij mij werken die example scripts niet... Een script dat bij mij wel werkt is Bullet Time. Bewerkt: 7 januari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Ik kan mijn game niet eens meer opstarten nadat ik alles van copy gekopieerd hebt naar Rockstargames/Grand theft auto IV/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.