Jump to content

hoe word je kickbokstrainer?

jack456

Recommended Posts

maar in las venturas is die gast al met andere mensen aan het knokken (die oude) en dan later valt hij mij aan ! dus ik sla hem in elkaar en dat gebeurt elke keer en IK KAN DIE MOVES DUS NIET DOEN HELP ME FF PLEASE geef wat tips hoe het wel lukt

Delen op andere websites

maar in las venturas is die gast al met andere mensen aan het knokken (die oude) en dan later valt hij mij aan ! dus ik sla hem in elkaar en dat gebeurt elke keer en IK KAN DIE MOVES DUS NIET DOEN HELP ME FF PLEASE geef wat tips hoe het wel lukt

mischien is het een bug gebruik je cheats?

Delen op andere websites

mischien is het een bug gebruik je cheats?

:lol: ja ik gebruik cheats maar het is gelukt ik heb die gozer onder schot gehouden naar hem toe gelopen en gevochten :puh: (ik hield hem onder schot zodat hij niet wegliep)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...