mrgangsta Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 maar in las venturas is die gast al met andere mensen aan het knokken (die oude) en dan later valt hij mij aan ! dus ik sla hem in elkaar en dat gebeurt elke keer en IK KAN DIE MOVES DUS NIET DOEN HELP ME FF PLEASE geef wat tips hoe het wel lukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 maar in las venturas is die gast al met andere mensen aan het knokken (die oude) en dan later valt hij mij aan ! dus ik sla hem in elkaar en dat gebeurt elke keer en IK KAN DIE MOVES DUS NIET DOEN HELP ME FF PLEASE geef wat tips hoe het wel lukt mischien is het een bug gebruik je cheats? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 Als je de Rellen cheat hebt gebruikt gaat het niet meer denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 die kan je ook deactiveren volgens mij :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 maar in las venturas is die gast al met andere mensen aan het knokken (die oude) en dan later valt hij mij aan ! dus ik sla hem in elkaar en dat gebeurt elke keer en IK KAN DIE MOVES DUS NIET DOEN HELP ME FF PLEASE geef wat tips hoe het wel lukt mischien is het een bug gebruik je cheats? :lol: ja ik gebruik cheats maar het is gelukt ik heb die gozer onder schot gehouden naar hem toe gelopen en gevochten (ik hield hem onder schot zodat hij niet wegliep) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.