vantheman Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Ik heb een vrij groot probleem. Als ik bij de laatste missie in de helicopter ben gestapt draait de camera niet meer mee met de helicopter. [/font] Ik heb al een stuk of tien geprobeert het dan maar met het pijltje op de minimap te doen, maar ik vlieg dan uiteindelijk tegen een brug of flat aan. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Voor de rest heb ik nooit problemen met het sturen van heli's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-CA-SonnyX Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 al op v gedrukt? (dat verandert de positie van de camera) Groeten SonnyX, ZakkenRoller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wokkelz Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Ik heb echt precies het zelfde probleem :S Lukt me met geen mogelijkheid om die missie te behalen dus.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ik heb echt precies het zelfde probleem :SLukt me met geen mogelijkheid om die missie te behalen dus.. Heb je al geprobeerd om het beeld te veranderen door middel van "V" (als je op de PC speelt)? Dat zou misschien kunnen helpen. Hoe het anders zou kunnen weet ik ook niet, er is misschien een mogelijkheid om iemand anders jouw missie te laten halen als je dat zelf wil. Hier kun je zien over savegames uploaden en noem maar op, mocht je geïnteresseerd zijn, maar als het beeld veranderen niet werkt dan denk ik toch dat je dit moet doen. Veel succes in ieder geval met je probleem! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Probeer voordat je recht naar voren vliegt hoogte te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 miischien moet je iets bij opties instellen of zoals iedereen al zegt gewoon op V drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 En als dat niet lukt vlieg hoog, en dan probeer goed te sturen als het met de Camera niet lukt probeer of je Cinematic Camera kunt doen dan heb je iedergeval wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.