---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Mijn Klasgenoot heeft juist Gta Iv op de pc. Maar hij zegt: als je 5min-10min speelt begint het beeld te schommelen... En dat vind hij heel vervelend. Weet iemand hoe je dit kan oplossen bij Pc? Bij instellingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 als je eens wat duidelijker het probleem kan uitleggen? wat zijn zn pc specificaties? heeft die zn grafische kaart drivers al geupdate? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) als je eens wat duidelijker het probleem kan uitleggen?wat zijn zn pc specificaties? heeft die zn grafische kaart drivers al geupdate? Wel wat wat zijn specificaties zijn weet ik niet, maar hij kan het wel spelen. Alleen dan als hij 8 min speelt zei hij, dat zijn beeld begint te schommelen. Bewerkt: 7 januari 2009 door Ely Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Kun je hem dan vragen wat zijn specs zijn, dan kunnen wij je beter helpen En heeft hij het spel legaal of illegaal. Illegale versies hebben ook last van beeldschommelingen enz. Bewerkt: 7 januari 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 als je eens wat duidelijker het probleem kan uitleggen?wat zijn zn pc specificaties? heeft die zn grafische kaart drivers al geupdate? Wel wat wat zijn specificaties zijn weet ik niet, maar hij kan het wel spelen. Alleen dan als hij 8 min speelt zei hij, dat zijn beeld begint te schommelen. computer specificaties, wat voor hardware er in de computer zelf zit.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Kun je hem dan vragen wat zijn specs zijn, dan kunnen wij je beter helpen En heeft hij het spel legaal of illegaal. Illegale versies hebben ook last van beeldschommelingen enz. Ik zal eens vragen wat zijn specs zijn... Maar ik denk wel dat die in orde zijn of anders kan hij denk ik dat spel niet spelen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Kun je hem dan vragen wat zijn specs zijn, dan kunnen wij je beter helpen En heeft hij het spel legaal of illegaal. Illegale versies hebben ook last van beeldschommelingen enz. Ik zal eens vragen wat zijn specs zijn... Maar ik denk wel dat die in orde zijn of anders kan hij denk ik dat spel niet spelen... Niet denken, zeker weten en zijn genoeg pcs die gta IV kunnen opstarten maar het voor geen meter kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Hij heeft vista service pak 1 ofzoiets En nvidia 8600 als video kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Hij heeft vista service pak 1 ofzoiets En nvidia 8600 als video kaart processor? geheugen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Hij zegt nu pas dat het opgelost is Hij zij dat hij nog is moest downloade/instaleren om Gta deftig te laten spelen Sorry voor het ongemak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Hij heeft hem vast gedownload! Dat schommelen is een beveileging van rockstar om illegalen tegen te gaan. Hierbij mogen wij je niet helpen. (Srry als legaal is) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 We hoeven hem ook niet meer te helpen, want als je had gelezen had je gezien dat het probleem al is opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.