Carl-CJ-Jonhsen Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Heyy forumertjes Hoe open ik sami? voor een mod? Reageren
Carl-CJ-Jonhsen Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Help alsjeblieft Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Als je het download (als een ZIP-bestand), moet je het nog uitpakken met een archiveer-programma zoals WinRAR. Klik rechts op het bestand en kies 'Uitpakken in ...'. Open de map en start 'San Andreas Mod Installer v1.1.exe' op. Dit is de installatie-wizard en zorgt ervoor dat je SAMI kunt gebruiken. Volg de wizard en start daarna 'sami.exe' op in de map waar je SAMI hebt geïnstalleerd. Hier is een tutorial over het gebruik van SAMI te lezen. Reageren
Beagle Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 13:13:47 13:21:39 En je hoeft echt niet te bumpen na 7 minuten en 13 seconden hoor... Tip: Gebruik geen SAMI, gebruik IMGTool. Door SAMI krijgen mensen vaak problemen Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 met sami heb ik nog nooit problemen gehad terwijl ik al veel auto's heb geïnstalleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.