Jump to content

GTA IV The Lost and Damned voor PS3?

Frans202

124 leden hebben gestemd

1. 1. Denk jij dat The Lost and Damned ook voor de PS3 komt??

• Ik denk van wel
      45
    • Ik denk van niet
      55
    • Het maakt mij niks uit
      21

Recommended Posts

Ik weet haast wel zeker van niet. Want Microsoft heeft hier een hele berg geld voor betaald, En Sony mag dit niet zomaar rippen, Dus nee.

zou ie dan wel voor de pc kunnen komen?

Delen op andere websites

• Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dvt

17

• FGras

11

• gemertenaar

8

• Danoontje_nl

7

ik lach jullie uit wanneer hij uitkomt op ps3 :) mark my words, 5 maanden maximaal na official release op xbox.

Ik wil wel een weddenschapje houden, Verliezer opent een zinloos topic, Oke?

En ik kijk ook Gamekings, Maar iedereen schreeuwt maar dat ze daar niks van af weten. Jullie weten wel wat ik bedoel, Het zijn Gamejournalisten. En ze hebben helemaal niks gezegd over DLC voor de PS3. En als dat komt, Hoe weet jij dat dan?

Delen op andere websites

boeit me geen moer.

Ga er sowieso niet voor dokken

Ik zeker wel, het wordt echt vet. :eten:

ja maar jij bent gaar, je speelt viva pinata en fifa 09

wat is er zo gaar aan fifa09, viva pinata is wel gaar ja
Delen op andere websites

ik lach jullie uit wanneer hij uitkomt op ps3 :) mark my words, 5 maanden maximaal na official release op xbox.

Ik wil wel een weddenschapje houden, Verliezer opent een zinloos topic, Oke?

En ik kijk ook Gamekings, Maar iedereen schreeuwt maar dat ze daar niks van af weten. Jullie weten wel wat ik bedoel, Het zijn Gamejournalisten. En ze hebben helemaal niks gezegd over DLC voor de PS3. En als dat komt, Hoe weet jij dat dan?

doen we, remind ik jouw wel over 5 maanden

Delen op andere websites

Ik heb er neer gezet, 'het maakt mij niet uit'

Ik verwacht zelf niet dat deze download op de PS3 uitkomt als ik zie hoeveel Microsoft ervoor heeft betaald, maar het maakt mij verder niet uit, ik zou het leuk vinden voor de PS3-ers als hij ook voor de PS3 komt :D

@KoenKucharek

The Lost And Damned is een download/uitbreidingspakket wat komt voor GTA4, met dus meer wapens, voertuigen, missies enz enz ;)

Delen op andere websites

MicroSoft heeft betaald om The Lost and Damned voor Xbox360 uit te laten komen, mensen die The Lost and Damned willen downloaden moeten betalen d.m.v. Microsoft Points. Om Microsoft Points te willen hebben heb je geld nodig om dat te betalen, dus dan krijgt Microsoft eigenlijk meer geld dan dat die hele Lost and Damned heeft gekost. ;)

Delen op andere websites

MicroSoft heeft betaald om The Lost and Damned voor Xbox360 uit te laten komen, mensen die The Lost and Damned willen downloaden moeten betalen d.m.v. Microsoft Points. Om Microsoft Points te willen hebben heb je geld nodig om dat te betalen, dus dan krijgt Microsoft eigenlijk meer geld dan dat die hele Lost and Damned heeft gekost. ;)

Nee hoor, niet als je gewoon twee keer een pack van 800 MS points koopt (L&D = 1600 MS points)... :dans:

EDIT: @GICE: FIFA 09 is niet gaar, maar Viva Piñata had ik gekregen bij de aankoop van mijn 360 (samen met Forza 2) en die heb ik ff geprobeerd (daarvoor nog nooit gespeeld)... :puh:

En daarna heb ik mijn Xbox opgestuurd, dus stond VP heel lang in mijn mooie sig. En toen had ik wat probleempjes met internet dus heb nog ff geen andere games gespeeld.

Bewerkt: door Dvt
Delen op andere websites

Je gaat van een koude kermis thuiskomen hoor. :Y

Als de DLC op de ps3 uitkomt dan dansen WC rollen op het hoofd van the_dan. :7

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...