Jump to content

GTA IV The Lost and Damned voor PS3?

Frans202

124 leden hebben gestemd

1. 1. Denk jij dat The Lost and Damned ook voor de PS3 komt??

• Ik denk van wel
      45
    • Ik denk van niet
      55
    • Het maakt mij niks uit
      21

Recommended Posts

• Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dvt

17

• FGras

11

• gemertenaar

8

• Danoontje_nl

7

The Lost & Damned komt niet voor PS3 simpelweg omdat MS er $50.000.000 heeft voor betaald. Het komt hoogstens voor de PC, een paar maanden later. ;)

BTW Er is een nieuwe screen verschenen:

1231386175.jpg

Delen op andere websites

Mooie screen!! :dans:

Jammer voor de ps3 fans! :D

Wel mij boeit dat geen loer die lost and dinges.

Omdat:

1.Het mijn stijl niet is.

2.Veel te duur (toch uit bronnen die ik gelezen heb)

Het enigste dat mij zou boeien zijn die nieuwe wapens (denk ik) :puh:

Delen op andere websites

Ik denk van niet, maar ik hoop van wel. Ik denk dat R* een gat heeft gevonden in het niet-zo-waterdichte-contract zodat ze ook PS3'ers kunnen verrassen. Ik denk dat opeens in de PSStore dat hij er staat, maar dan net iets anders zodat het niet dé DLC, maar een niet iets andere.

Delen op andere websites

ja die komt wel, kijk aanstaande zondag maar naar gamekings ;) 3 maanden nadat hij officieel uitkomt voor de xbox :)

Ze zijden dat ze denken dat The Lost and Damned een aantal maanden erna zal komen. Ze hebben er geen bevestigingen of bewijzen voor. Heb net Naar GameKings gekeken

Groet,

Frans

Bewerkt: door Frans202
Delen op andere websites

ja die komt wel, kijk aanstaande zondag maar naar gamekings ;) 3 maanden nadat hij officieel uitkomt voor de xbox :)

Ze zijden dat ze denken dat The Lost and Damned een aantal maanden erna zal komen. Ze hebben er geen bevestigingen of bewijzen voor. Heb net Naar GameKings gekeken

Groet,

Frans

Dat is ook al gezegt in dit topic als ik het goed heb, dus veel zijn er niet meer opgeschoten
Delen op andere websites

Groet,

Frans

Hebben jullie het over die "Einde van de week vrijdáááág!" en Ecco kleding aflevering met Melle en Dennis?

Die Melle (rechter) die heeft een Xbox 360 en PS3 en vindt het wel jammer dat hij GTA IV voor de PS3 heeft gekocht, maar heeft er verder vrede mee.

En die Dennis (linker) is een beetje PS3 fanboy en loopt allemaal dingen te lullen over dat GTA IV mooier is op de PS3 etc. En dan zegt Melle dat wel de resolutie lager is op de PS3 en dan zegt die linker weer nee dat is niet waar dat kun je instellen blabla...

Dennis hoopt gewoon dat het naar de PS3 komt, en verzint om zichzelf en mede-PS3'ers gerust te stellen dat L&C na een paar maanden naar PS3 komt.

Delen op andere websites

Volgens mij zecht XBOX EXCLUSIVE al genoeg. Sjonge jonge wat een dombos

Volgens mij heeft iemand hier nog nooit van marketingstrategieën gehoord, sjonge jonge wat een dombo :7

Posted @ Gemertenaar:

Hij weet er wel meer van, jij niet. Gemertenaar, MS roept niet zomaar wat, het is geen derderangs prutsbedrijfje van gisteren wat wel even wat roept om aandacht te krijgen, maar een volharde mutlinational die keihard zijn zaken doet. Een maas in het contract met R*? Never, reken er maar op dat MS met één handbeweging meer advocaten op een rij heeft staan voor het opstellen van zo'n contract, dan dat jij pap kan zeggen.

Exclusive is exclusive als het bij MS vandaan komt. Oh ja, vast zal er wel DLC komen voor de PS3, uiteraard. Maar niet vergelijkbaar met The Lost and Damned die word gereleased op xbox LIVE.

Het is al de zoveelste keer dat ik je in een vergelijkbaar topic tref, en waar je alle jonge PS3 gamers het hoofd op hol maakt met al dit soort speculaties. Je creëert hiermee massa's hoopvolle fans die vervolgens diep teleurgesteld zullen zijn. Ik vind dit erg laag bij de gronds van je, en wil dit toch eens gezegd hebben. Het wordt tijd dat je er eens mee ophoudt. :duh:

Verder heb ik niets tegen je begrijp me niet verkeerd hoor! :tu:

Delen op andere websites

Volgens mij zecht XBOX EXCLUSIVE al genoeg. Sjonge jonge wat een dombos

Volgens mij heeft iemand hier nog nooit van marketingstrategieën gehoord, sjonge jonge wat een dombo :7

Posted @ Gemertenaar:

Hij weet er wel meer van, jij niet. Gemertenaar, MS roept niet zomaar wat, het is geen derderangs prutsbedrijfje van gisteren wat wel even wat roept om aandacht te krijgen, maar een volharde mutlinational die keihard zijn zaken doet. Een maas in het contract met R*? Never, reken er maar op dat MS met één handbeweging meer advocaten op een rij heeft staan voor het opstellen van zo'n contract, dan dat jij pap kan zeggen.

Exclusive is exclusive als het bij MS vandaan komt. Oh ja, vast zal er wel DLC komen voor de PS3, uiteraard. Maar niet vergelijkbaar met The Lost and Damned die word gereleased op xbox LIVE.

Het is al de zoveelste keer dat ik je in een vergelijkbaar topic tref, en waar je alle jonge PS3 gamers het hoofd op hol maakt met al dit soort speculaties. Je creëert hiermee massa's hoopvolle fans die vervolgens diep teleurgesteld zullen zijn. Ik vind dit erg laag bij de gronds van je, en wil dit toch eens gezegd hebben. Het wordt tijd dat je er eens mee ophoudt. :duh:

Verder heb ik niets tegen je begrijp me niet verkeerd hoor! :tu:

ik heb niks tegen jouw begrijp me niet verkeerrd, maar in dit topic is de vraag komt het uit voor de ps3? mijn antwoord daarop is JA wacht maar af 3-5 maanden na release op xbox. Dus hou op om voor de zoveelste keer in een vergelijkbaar topic iets doms te posten op iets wat ik gepost heb. Het wordt tijd dat je er eens mee ophoudt. En als je dat niet gelooft of niet doet dan naja plaatje spreekt voor zich. :7

kiss-my-ass.jpg

Delen op andere websites

Hou het hofelijk dames. :7

Ik vnd het wel spijtig dat die niet op ps3 komt want waarschijnlijk komen er nieuwe motors in en ik hou van motors zoals de zombie en de freeway. :(

Delen op andere websites

Hou het hofelijk dames. :7

Ik vnd het wel spijtig dat die niet op ps3 komt want waarschijnlijk komen er nieuwe motors in en ik hou van motors zoals de zombie en de freeway. :(

Is niet waarschijnlijk. Er komen zowieso nieuwe motors in. Deze zitten ook half in de bestanden van de PC versie. Het zijn de Deamon, Hexer, Nightblade, Lycan, Diabolus, Revenant, Angel en de Wolfsbane.

Ook komen er iig drie nieuwe wapens in. Dit zijn de Shotgun Striker (SPAS met round drum), een pistool en een sawn-off shotgun waarmee je vanaf je motor kunt schieten.

;)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...