Jump to content

GTA IV The Lost and Damned voor PS3?


Frans202

  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Denk jij dat The Lost and Damned ook voor de PS3 komt??

    • Ik denk van wel
      45
    • Ik denk van niet
      55
    • Het maakt mij niks uit
      21


Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    17

  • FGras

    11

  • gemertenaar

    8

  • Danoontje_nl

    7

ik HOOP dat ie op de PS3 komt maar ik DENK van niet

maar er is altijd hoop! misschien komt ie ooit nog een keer...ooit...misschien een maand...jaar...5 jaar... :duh::ch::cry::{

I HATE MICROSOFT

Bewerkt: door Mikey cool6
Link to comment
Delen op andere websites

Hou het hofelijk dames. :7

Ik vnd het wel spijtig dat die niet op ps3 komt want waarschijnlijk komen er nieuwe motors in en ik hou van motors zoals de zombie en de freeway. :(

Is niet waarschijnlijk. Er komen zowieso nieuwe motors in. Deze zitten ook half in de bestanden van de PC versie. Het zijn de Deamon, Hexer, Nightblade, Lycan, Diabolus, Revenant, Angel en de Wolfsbane.

Ook komen er iig drie nieuwe wapens in. Dit zijn de Shotgun Striker (SPAS met round drum), een pistool en een sawn-off shotgun waarmee je vanaf je motor kunt schieten.

;)

:O

8 nieuwe mototren!! :O

Link to comment
Delen op andere websites

Dat contract is ook ooit een keer afgelopen.

En hoe vaak hebben wel wel niet gehoord dat iets exclusieve is een een half jaar later is het alweer op een ander console te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het zou natuurlijk wel vet zijn als deze DLC naar de Playstation 3 komt, maar ik vrees er eerlijk gezegd voor.. Microsoft gaat niet voor niks zoveel geld betalen zodat de DLC exclusief blijft, net hetzelfde als Sony vroeger deed om GTA III - GTA SA een half jaar eerder te laten uitkomen op de Playstation 2. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik HOOP dat ie op de PS3 komt maar ik DENK van niet

maar er is altijd hoop! misschien komt ie ooit nog een keer...ooit...misschien een maand...jaar...5 jaar... :duh::ch::cry::{

I HATE MICROSOFT

Zeg maar eigenlijk best wel nooit dus.

Ik heb dus ook op Ik denk het niet gestemd.

Microsoft heeft miljoenen betaald om dit exclusief te houden voor de xbox. Ze hopen hier mee dat meer mensen een xbox kopen aangezien GTAIV een system seller is.

En ik denk dat Rockstar deze keuze van microsoft respecteerd. Het is een van de machtigste bedrijven in deze industrie. Een rechtzaak tussen deze twee zal Rockstar dan ook nooit winnen ze willen geen mot met M$ want ook zij krijgen een deel van de wist van deze content.

Edit:

Kan een mod hier vlug een slotje op gooien het begint meer een flame en spam oorlog te worden dan een topic waar mensen rustig hun mening mogen geven.

Bewerkt: door LXZ-76
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook wat dat ze het respecteren, en toch heb ik ergens nog hoop dat het toch alsnog naar de PS3 komt. Ik weet niet wat er precies in het 'contract' staat van R* en Microsoft. Misschien dat hij op de PC komt, dat zou wel vet zijn. Dat je hem kan downloaden via Rockstar's site of die van Microsoft ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Edit:

Kan een mod hier vlug een slotje op gooien

Hum dat is verboden om een slotje aan te vragen -.-'

When do people realize that the word "exclusive" ain't so "exclusive" as it sounds. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie dit denkt is enigszins dom. :cya:

drphilfailfl3.jpg

you_fail_at_failing.jpg

:clown:

Jij denkt wel dat je grappig bent ofniet soms? In wat voor lijnen heeft jouw plaatje te maken met het plaatje dat ik poste? You fail @ failing sigh, jij faalt pas echt omdat jij failed @ failing @ failing. -.-' Kom met iets orgineels of reageer alsteblieft niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie dit denkt is enigszins dom. :cya:

drphilfailfl3.jpg

Dus je bedoelt dus dat microsoft voor niet 50 miljoen betaald?Microsoft betaald niet voor niet zoveel geldt,om het exclusief te houden,Ik weet wel zeker dat de ps3 ook wel een content zal krijgen maar the lost and damned?nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...