Jump to content

GTA IV The Lost and Damned voor PS3?


Frans202

  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Denk jij dat The Lost and Damned ook voor de PS3 komt??

    • Ik denk van wel
      45
    • Ik denk van niet
      55
    • Het maakt mij niks uit
      21


Recommended Posts

nog een bewijs, voor mij in iedergeval :tu:

Chantal, iemand die ik ken en werkt bij de free record shop heeft daar een memo gekregen waar op stond dat lost and the damned naar de PS3 gaat!

ik vroeg aan haar of die memo wel betrouwbaar was, zei antwoordde:

Het was een interne memo van de Free Record Shop. We krijgen dagelijks memo's binnen met belangrijk nieuws. Het komt van het hoofdkantoor, en ze sturen niet zomaar wat, dus ik denk dat het wel redelijk betrouwbaar is.

Ontkracht! TLAD wordt niet verkocht in de winkel. Dit geldt alleen voor de Xbox omdat je Microsoft punten nodig hebt om het te kopen.

Een aangezien je geen ander geldsysteem dan normaal geld hebt op PSN, kan dit helemaal niet.

En daarnaast was een code naar de directe download alleen in Amerika verkrijgbaar, dus dat kan ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    17

  • FGras

    11

  • gemertenaar

    8

  • Danoontje_nl

    7

AUB, stop er mee :7

Hij komt niet uit voor de Playstation, dat ik dat zelf als PS3 'fanboy' zelf nog moet zeggen :7

Als je met een PS3 The Lost And The Damned wilt, het is niet anders, koop een Xbox360 :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

maar jij hebt een xbox, dan moet jij toch het beste weten dat microsoft alleen maar aan geldschieterij doet?

houd alsjeblieft je mond dicht als je niks nuttigs te zeggen hebt, dat fanboy gedrag word ik meer dan zat.

sony zijn net zo hard geldschieters als microsoft, kom op zeg, ruim 400 euro(nu) voor een playstation 3 terwijl de xbox voor 150 de deurt uit gaat.

er zijn bepaalde redenen dat dvt en anderen neit voor een ps 3 kiezen en anderen wel, omdat ze die bepaalde console fijner vinden, en goedkoper is, de ps3 voegt niks toe aan de xbox 360(ze zijn in feite hetzelfde), maar ze vragen er gewoon 300 meer voor, wss alleen maar omdat hij blu ray kan afspelen, en dan sony gene geldkloppers noemen.

Jullie meoten echt enes kappen met dat xbox/ps3 gehuil, ik ga echt hard alchen als hij blijkt neit naar de ps3 te komen, ne moet je jullie an eens horen huilen. Echt ene keer je muil houden, jullie hebben 2 complete delen exclusive gekregen, 3 en VC kwamen veel eerder uit op de ps dan xbox en dan nu nog huilen omdat jullie een dlc neit krijgen, kap alsjebleift met die bullshit.

P.S. sorry voor mod gedrag

Idd. Maar ehm.. "blijkt"? Het is al een feit dat hij niet naar de PS3 komt. ;)

Ten eerste waarom ps3 250euro duurder is?

Blue Ray, meer cell prosesers,Beterde kaart,Geen RROD

En eenmaal in de zakenwereld tekent niemand een contract van 100jaar... maximaal 10jaar en zo grote uitgever als Rockstar tekent voor 50Miljoen geen contract dat langer duurt dan 1jaar... en het zal erg dom zijn om het niet op de ps3 te laten uitkomen!

18euro keer 4 a 5miljoen is 75Miljoen.

Dus reken maar op dat hij komt.

  1. Ten eerste: Oh ja tuurlijk, Sony dacht: Nou, wij willen geen RROD, dus dan maken we hem maar duurder. :schater:
    Het kon Sony net zo goed gebeuren en dit heeft ook helemaal niets met de prijs te maken. :7
  2. Ten tweede: De Xbox en PS3 hebben beide een even goede kaart. Xbox heeft ATi en PS3 nVidia, maar ze zijn even goed.
  3. Ten derde: De PS3 heeft niet meer Cell processoren, want de Xbox heeft er helemaal geen, maar een een hele andere processor die even sterk is en het werkt ook met een ander systeem (dat trouwens voor ontwikkelaars makkelijker is te begrijpen, dat van de Xbox).
  4. Ten vierde: Het is Blu-Ray, maar dat terzijde. En dat is idd wel een reden waarom hij zo duur is; omdat er dus Blu-Ray in zit.

Maar laten we het niet over PS3 vs Xbox hebben, want het gaat hier over TLAD. :ch:

2De Even goed dacht het even niet ps3 heeft 2keer zoveel geheugen.

3De 7 Cell processors van 3.12Ghz zijn altijd sneller dan 1 5.00 nog wat Ghz(En nee op de Xbox is het niet makkelijker om te ontwikkelen)

Blu ray heeft 5keer zo veel geheugen en grote kans dat rockstar met Gta V voor de game inplaats van het geld gaat dus blu ray is geen onzin.

Want aankomende E3 gaat rockstar een ps3 exclusiefe game aankondigen :dans:

TLAD komt gewoon op de ps3 rockstar heeft goed contact met sony en ze hebben de deal met M$ gemaakt omdat de economisch crisis kwam rockstar had geld nodig

Dat van Free Record shop. waarschijnlijk komt een blu ray versie van TLAD zodat je het kan spelen omdat je alleen kan kopen in de store met creditcard...

Link to comment
Delen op andere websites

2De Even goed dacht het even niet ps3 heeft 2keer zoveel geheugen.

3De 7 Cell processors van 3.12Ghz zijn altijd sneller dan 1 5.00 nog wat Ghz(En nee op de Xbox is het niet makkelijker om te ontwikkelen)

Blu ray heeft 5keer zo veel geheugen en grote kans dat rockstar met Gta V voor de game inplaats van het geld gaat dus blu ray is geen onzin.

Want aankomende E3 gaat rockstar een ps3 exclusiefe game aankondigen :dans:

TLAD komt gewoon op de ps3 rockstar heeft goed contact met sony en ze hebben de deal met M$ gemaakt omdat de economisch crisis kwam rockstar had geld nodig

Dat van Free Record shop. waarschijnlijk komt een blu ray versie van TLAD zodat je het kan spelen omdat je alleen kan kopen in de store met creditcard...

:schater: Quote van de maand! :schater:

Maar ik zie nu dat de videokaart van de PS3 550 MHz draait, en de 360 500 MHz.

Maar het RAM geheugen van de PS3 is maar 256MB. Dat is juist minder dan bij de 360. Deze heeft namelijk 512 MB. En bij de PS3 staat er iets over TeraFLOPS, en bij de 360 niet. En zo staan er ook dingen niet die bij de 360 specs wel staan. Dus je kan niet echt goed zien welke nou de beste is.

Maarja hij kan wel 7 processors hebben, maar ze worden nooit allemaal benut.

En de meeste ontwikkelaars hebben/hadden wel degelijk problemen met ontwikkelen voor de PS3.

Kijk maar naar Frontlines: FUEL of War: "THQ zet streep door PS3 versie". Deze is helemaal geschrapt voor de PS3, omdat de ontwikkeling 3 maanden achter liep en gewoon slecht ging.

Ook een reden waarom GTA IV werd vertraagt:

Oh ja en BTW:

En Blu-Ray mag dan wel meer capaciteit hebben, het leest wel trager:

Zijn we nu weer klaar met PS3 vs Xbox?

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox toch ook? En een DLC voor PS3 zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat TLAD voor PS3 komt een kleine kans van wel want R* laat PS3'ers zo achter liggen...

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox toch ook? En een DLC voor PS3 zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat TLAD voor PS3 komt een kleine kans van wel want R* laat PS3'ers zo achter liggen...

Voor xbox moet je een flink bedrag per jaar betalen voor internet,

en die van Rockstar zijn ook niet zo dom om effe een episode volledig exclusief voor 1 platform te maken.

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Xbox toch ook? En een DLC voor PS3 zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat TLAD voor PS3 komt een kleine kans van wel want R* laat PS3'ers zo achter liggen...

Voor xbox moet je een flink bedrag per jaar betalen voor internet,

en die van Rockstar zijn ook niet zo dom om effe een episode volledig exclusief voor 1 platform te maken.

*kuch* Flink bedrag.. *kuch*

Als je dan toch geen idee hebt waar je over praat, zeg dan niks. 13 maanden voor €39,99 = €3,08 per maand.. Ow nee, wat een flink bedrag.. :duh: Eerst je info checken voor je iets verstrekt hier, FGras. :Y

Ontopic:

TLAD op de PS3 en PC? Ik denk het eigenlijk wel, want exclusive heeft meestal wel een vervaldatum. En daarnaast, ik gun het iedereen! :tu:

@ Hierboven:

- De volgende GTA PS3 Only? Never! :D

- BlueRay/PS3 Nieuwtje: Alleen bij PS3 Only's wordt er gebruik gemaakt van alle uitersten in hard- en software van de ps3. Verder worden eigenlijk alle games die op beide consoles worden uitgebracht, in eerste instantie in Microsoft-taal opgeleverd, en vervolgens geport naar de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox toch ook? En een DLC voor PS3 zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat TLAD voor PS3 komt een kleine kans van wel want R* laat PS3'ers zo achter liggen...

Voor xbox moet je een flink bedrag per jaar betalen voor internet,

en die van Rockstar zijn ook niet zo dom om effe een episode volledig exclusief voor 1 platform te maken.

*kuch* Flink bedrag.. *kuch*

Als je dan toch geen idee hebt waar je over praat, zeg dan niks. 13 maanden voor €39,99 = €3,08 per maand.. Ow nee, wat een flink bedrag.. :duh: Eerst je info checken voor je iets verstrekt hier, FGras. :Y

Ontopic:

TLAD op de PS3 en PC? Ik denk het eigenlijk wel, want exclusive heeft meestal wel een vervaldatum. En daarnaast, ik gun het iedereen! :tu:

@ Hierboven:

- De volgende GTA PS3 Only? Never! :D

- BlueRay/PS3 Nieuwtje: Alleen bij PS3 Only's wordt er gebruik gemaakt van alle uitersten in hard- en software van de ps3. Verder worden eigenlijk alle games die op beide consoles worden uitgebracht, in eerste instantie in Microsoft-taal opgeleverd, en vervolgens geport naar de PS3.

op xbox.nl stond 59.99 euro in het jaar, daar kun je toch al 2 mooie spellen voor kopen

of 1 mooi spel voor pre-orderen!

en niet bij alle PS3 only's word daar gebruik van gemaakt...

in het begin van de PS3 werd het nog geeneens gebruikt, maar gelukkig doen ze tegenwoordig niet meer anders voor de PS3 :D zoals bij God of War III en Uncharted 2, die spellen worden gewoon zooo groot in grafische omvang!

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Xbox toch ook? En een DLC voor PS3 zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat TLAD voor PS3 komt een kleine kans van wel want R* laat PS3'ers zo achter liggen...

Voor xbox moet je een flink bedrag per jaar betalen voor internet,

en die van Rockstar zijn ook niet zo dom om effe een episode volledig exclusief voor 1 platform te maken.

*kuch* Flink bedrag.. *kuch*

Als je dan toch geen idee hebt waar je over praat, zeg dan niks. 13 maanden voor €39,99 = €3,08 per maand.. Ow nee, wat een flink bedrag.. :duh: Eerst je info checken voor je iets verstrekt hier, FGras. :Y

40 euro betalen voor een jaar internet op je Xbox360, op de PS3 is dat gratis en voor dat geld heb je wel weer een game erbij.
Link to comment
Delen op andere websites

Xbox toch ook? En een DLC voor PS3 zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat TLAD voor PS3 komt een kleine kans van wel want R* laat PS3'ers zo achter liggen...

Voor xbox moet je een flink bedrag per jaar betalen voor internet,

en die van Rockstar zijn ook niet zo dom om effe een episode volledig exclusief voor 1 platform te maken.

Jonge, ga eens lezen. Microsoft heeft 50 miljoen betaald om de episodes exclusief te houden, en ookal brengt R* hem wel voor de ps3, dan krijgen ze echt MS aan hun laarzen.

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Als Rock* het wel naar de PS3 brengen, dan zouden ze Microsoft naaien.. :7

Zoals een maat van mij laatst ook is genaaid :puh: Hij kocht een verslag van iemand, voor zijn eindexamen voor 20 euro. Naja, toen die jongen hem verkocht, had hij hem ook snel toen hij thuis was op internet gezet, dus ook voor andere mensen die er niet voor hebben betaald... Dus nu is mn maat genaaid, omdat ze erachter kwamen dat hij dus van internet 'kwam'.

Dus R* zou microsoft naaien, omdat microsoft er dik geld heeft voor neergelegd. En dus als Sony dat niet doet, dan heeft Microsoft toch 50 Miljoen verlies? :?

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk van wel. Want waarom zouden er anderrs trophies zijn met vraagtekens bij?

En trouwens, het exclusiviteitscontract die Rockstar maakte met Microsoft was maar voor 6 maanden, dus ben ik wel zeker dat The Lost and The Damned komt naar PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk van wel. Want waarom zouden er anderrs trophies zijn met vraagtekens bij?

En trouwens, het exclusiviteitscontract die Rockstar maakte met Microsoft was maar voor 6 maanden, dus ben ik wel zeker dat The Lost and The Damned komt naar PS3.

Tja, heb je een bron dat het maar 6 maanden was?

Dat wist ik namelijk niet 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk van wel. Want waarom zouden er anderrs trophies zijn met vraagtekens bij?

En trouwens, het exclusiviteitscontract die Rockstar maakte met Microsoft was maar voor 6 maanden, dus ben ik wel zeker dat The Lost and The Damned komt naar PS3.

Tja, heb je een bron dat het maar 6 maanden was?

Dat wist ik namelijk niet 0_0

De eerste downloadbare content van Grand Theft Auto IV, The Lost & Damned, verschijnt mogelijk in augustus op de PS3.

PSW Magazine heeft in haar nieuwste uitgave bekend gemaakt dat The Lost & Damned in augustus ook op de PS3 zal uitkomen. Reden hiervoor is dat Microsoft slechts heeft betaald voor zes maanden exclusiviteit. Rockstar heeft overigens nog niet gereageerd op de bewering van PSW.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...