Jump to content

GTA IV The Lost and Damned voor PS3?


Frans202

  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Denk jij dat The Lost and Damned ook voor de PS3 komt??

    • Ik denk van wel
      45
    • Ik denk van niet
      55
    • Het maakt mij niks uit
      21


Recommended Posts

Ik denk van wel. Want waarom zouden er anderrs trophies zijn met vraagtekens bij?

En trouwens, het exclusiviteitscontract die Rockstar maakte met Microsoft was maar voor 6 maanden, dus ben ik wel zeker dat The Lost and The Damned komt naar PS3.

Tja, heb je een bron dat het maar 6 maanden was?

Dat wist ik namelijk niet 0_0

De eerste downloadbare content van Grand Theft Auto IV, The Lost & Damned, verschijnt mogelijk in augustus op de PS3.

PSW Magazine heeft in haar nieuwste uitgave bekend gemaakt dat The Lost & Damned in augustus ook op de PS3 zal uitkomen. Reden hiervoor is dat Microsoft slechts heeft betaald voor zes maanden exclusiviteit. Rockstar heeft overigens nog niet gereageerd op de bewering van PSW.

Bron

Er staat mogelijk, dus het is niet zeker he.

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    17

  • FGras

    11

  • gemertenaar

    8

  • Danoontje_nl

    7

Ik denk van wel. Want waarom zouden er anderrs trophies zijn met vraagtekens bij?

En trouwens, het exclusiviteitscontract die Rockstar maakte met Microsoft was maar voor 6 maanden, dus ben ik wel zeker dat The Lost and The Damned komt naar PS3.

Tja, heb je een bron dat het maar 6 maanden was?

Dat wist ik namelijk niet 0_0

De eerste downloadbare content van Grand Theft Auto IV, The Lost & Damned, verschijnt mogelijk in augustus op de PS3.

PSW Magazine heeft in haar nieuwste uitgave bekend gemaakt dat The Lost & Damned in augustus ook op de PS3 zal uitkomen. Reden hiervoor is dat Microsoft slechts heeft betaald voor zes maanden exclusiviteit. Rockstar heeft overigens nog niet gereageerd op de bewering van PSW.

Bron

Ja dat is weer een Playstation bron. Heb je ook een betrouwbare bron?

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft er al op gereageerd... en zat niet in de ontkenning fase... dus 9 van de 10keer betekent het dat het komt

Dus zeg maar dag tegen je exclusieve content microsoft :cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft er al op gereageerd... en zat niet in de ontkenning fase... dus 9 van de 10keer betekent het dat het komt

Dus zeg maar dag tegen je exclusieve content microsoft :cya::cya:

YES! ookal wist ik het al 99% cker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft er al op gereageerd... en zat niet in de ontkenning fase... dus 9 van de 10keer betekent het dat het komt

Dus zeg maar dag tegen je exclusieve content microsoft :cya::cya:

YES! ookal wist ik het al 99% cker :puh:

Ik zou maar niet te vroeg juichen, want ik zie geen bron! Ik kan ook gaan zeggen dat R* het compleet ontkent heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Al komt het naar de PS3 (wat naar mijn gedachten niet zo is) kan ik het toch niet kopen. Want voor de PS Store heb je een creditcard nodig :duh:

dan kijk je toch gewoon heel lief je moeder aan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Al komt het naar de PS3 (wat naar mijn gedachten niet zo is) kan ik het toch niet kopen. Want voor de PS Store heb je een creditcard nodig :duh:

dan kijk je toch gewoon heel lief je moeder aan :D

Of hebje zelf geen ccard?

Link to comment
Delen op andere websites

Al komt het naar de PS3 (wat naar mijn gedachten niet zo is) kan ik het toch niet kopen. Want voor de PS Store heb je een creditcard nodig :duh:

dan kijk je toch gewoon heel lief je moeder aan :D

Of hebje zelf geen ccard?

vele zijn hier nog geen 18 eeuh :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...