Jump to content

Gta iv probleem


pascal.nijhuis

Recommended Posts

tuurlijk, het beste moederbord...vor 52 euro. Hij ondersteund geen SLI, crossfire en dat andere spul, ik kan er minstens 10 opnoemen die beter zijn, het is ehct geen gamers moederbord.

nee aan jou heb je ook niks.

alsof jou pc de beste is

wij hebben de nieuwste moederbord gehaald.

van 180 EURO

niet 52 EURO

Duss

Je begrijpt ons denk ik niet.

Computerapparatuur heb je net als alle andere dingen zoals auto's etc. etc. in Klasse's.

Normaal gebruik tot extreme gaming.

Daar zit uiteraard een groot prijskaartverschil in.

De Budgetkaart in dit geval is van serie 8 naar 9 gegaan.

Red. van 8600 naar 9600.

Het eerste cijfer in dit geval zegt alleen maar iets over de serie en niet over de prestatie's.

Correct me if im wrong.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pascal.nijhuis

    18

  • Gta-rodney

    12

  • wesley123

    9

  • TaartJJ~!

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens mij staat het eerste cijfer van een nVidia kaart voor de serie, dus de 9 serie in dit geval.

Vervolgens zeggen die drie cijfers daarna hoe goed de kaart is. De drie cijfers varieren van 100 tot 800. De kaarten worden beter in deze volgorde: 9100, 9200 9300 9400 9500 9600 en 9800. Dan komen er nog extra letters bij te weten GS, GT, GTS en GTX. (de latop versies (M) heb ik even weg gelaten.) De kaarten worden beter in deze volgorde: GS, GTS, GT en GTX. Al weet ik niet of er in de 9 serie ook GTS kaarten bestaan. Dus een 9100GS kaart is crap, en een 9800GTX kaart is erg goed.

Dat is hoe je het een beetje globaal kunt zien.

Dan even over "budget" kaarten etc.

De kaarten onder de 9600 zijn budget kaarten. De 9600 is een midrange kaart. En alles boven de 9600 zijn de wat betere "high-end" kaarten.

Dit is dus hoe het ongeveer werkt met nVidia kaarten. Over ATI kaarten weet ik niet zo heel veel af, en weet niet hoe het daar is ingedeelt.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij staat het eerste cijfer van een nVidia kaart voor de serie, dus de 9 serie in dit geval.

Vervolgens zeggen die drie cijfers daarna hoe goed de kaart is. De drie cijfers varieren van 100 tot 800. De kaarten worden beter in deze volgorde: 9100, 9200 9300 9400 9500 9600 en 9800. Dan komen er nog extra letters bij te weten GS, GT, GTS en GTX. (de latop versies (M) heb ik even weg gelaten.) De kaarten worden beter in deze volgorde: GS, GTS, GT en GTX. Al weet ik niet of er in de 9 serie ook GTS kaarten bestaan. Dus een 9100GS kaart is crap, en een 9800GTX kaart is erg goed.

Dat is hoe je het een beetje globaal kunt zien.

Dan even over "budget" kaarten etc.

De kaarten onder de 9600 zijn budget kaarten. De 9600 is een midrange kaart. En alles boven de 9600 zijn de wat betere "high-end" kaarten.

Dit is dus hoe het ongeveer werkt met nVidia kaarten. Over ATI kaarten weet ik niet zo heel veel af, en weet niet hoe het daar is ingedeelt.

ongeveer het zelfde alhoewel ze daar met 4xxx is de serie, en dan 4xx is weer een hele lijn en dan heb je nog 50/70 wat ook weer een verschil is, dus een heel verhaal ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dit topic begint meer te woorden : Discussie over videokaarten maar ik probeer nog steeds me gta te maken

:( voorheen speelde ik met 15-20 fps nu heb ik de zelfde kaart erin gezet , omdat ik een andere kaart wou testen maar nu kan ik 5 min spelen en dan start me PC opnieuw op dus ik denk dat ik gwn de 8800gtx terug gaat zette.

Bewerkt: door Gta-rodney
Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk, het beste moederbord...vor 52 euro. Hij ondersteund geen SLI, crossfire en dat andere spul, ik kan er minstens 10 opnoemen die beter zijn, het is ehct geen gamers moederbord.

nee aan jou heb je ook niks.

alsof jou pc de beste is

wij hebben de nieuwste moederbord gehaald.

van 180 EURO

niet 52 EURO

Duss

Als jij hem pas geleden hebt gehaald ben je enorm hard opgelicht.

@Biocount Yep hij typed spaced :D

Link to comment
Delen op andere websites

Beterweter V.S Evaren mensen

(werk al 2 jaar in een PC winkel)

ICT/hardware/software, zo zijn er genoeg ervaren mensen, die nogsteeds geen verstand hebben van games en grafische kaart, kortweg omdat ze zich er niet in interesseren en dit is meestal zo met wat oudere mensen, die hoef je dus echt niet om advies te vragen als het gaat om games en grafische kaarten.

zowiezo wil het niet zeggen dat jij meer weet dan anderen omdat jij 2 jaar in een winkel werkt, tegenwoordig kun je gewoon alles lezen en vinden op het internet, ik lees zelf ook gewoon heel erg veel, en daar leer je misschien nog meer van dan van 2 jaar in een winkel werken, maar natuurlijk is en blijft de praktijk een snellere leerweg.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...