Jump to content

2 vraagjes


daveg

Recommended Posts

ff een vraagje,

Kun je als je vrij speelt nu ook gewoon daten doormiddel van internet in game op date te klikken ?

Thnx alvast!

En online spelen hoe werkt dat? ik heb de pc versie. En wat kun je online allemaal doen?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ja dat kan via het Internet.

2. Selecteer op je moebiel Multiplayer. Je moet wel zijn angemeld bij Social Club en Games for Windows LIVE. :Y

Ja dat ben ik, ik zal straks eens ff proberen;) thnx

Mocht ik er niet uit komen dan plaats ik in dit topic nog ff een bericht.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ben online gegaan heb free mode gekozen, maar iedereen schiet je neer.

Is het niet mogelijk om gewoon online te gaan daten, uitgaan enz ??

partymode ook al geprobeerd, maar dan is er niemand omdat ik geen vrienden heb:S aangezien ik dit spel nu pas enkele dagen heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ben online gegaan heb free mode gekozen, maar iedereen schiet je neer.

Is het niet mogelijk om gewoon online te gaan daten, uitgaan enz ??

partymode ook al geprobeerd, maar dan is er niemand omdat ik geen vrienden heb:S aangezien ik dit spel nu pas enkele dagen heb.

Nope, je kan in de online mode niet daten of uitgaan. Je kan in de freemode wel lekker rondrijden met vrienden, de politie ontvluchten, stunts uitvoeren enzovoorts. In veel gevallen loopt de freemode inderdaad uit op een groot gevecht. Een tip: blijf gewoon spelen! Na een poosje zul je wél vrienden krijgen en kun je met hen leuke dingen doen.

Tevens zou je andere onlinemodes kunnen proberen, zoals bijvoorbeeld racen of co-ops. Vooral bij co-ops ben je aangewezen op teamwork en zul je dus vrij snel vrienden maken. Je kan natuurlijk ook met iemand van dit forum afspreken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor al je vragen omtrent GTA IV en andere GTA's kan je terecht op WikiGTA. Daar kon je oa. de Dates-pagina vinden waar je info krijgt over het daten, en dus ook de dates op het internet.

Ook informatie over alle modes van de Multiplayer kan je hier vinden. Maar als je vrienden wilt maken verwijs ik je het beste door naar dit topic (al staan daar tot nu toe nog niet veel namen), en hoe dat forum in de gaten, want er worden regelmatig multiplayer avondjes georganiseerd waarbij je vrienden kan maken die ook actief zijn op het forum. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...