Blu3ice Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Hallo, hier onze situatie: voor de lessen Frans hebben we als opdracht een fictief bedrijf op te richten en een aantal nieuwe uitvindingen te bedenken. Wij hebben ervoor gekozen om ons in de beveiligingsbranche (beveiliging van auto, huis, winkel, bedrijf, documenten, ...) te nestelen. Echter, elk bedrijf heeft een logo nodig! Vandaar deze oproep aan alle sympathieke photoshoppers van dit forum. Als je dit voor ons zou willen doen, kan je waarschijnlijk aan de slag met volgende gegevens: Bedrijfsnaam: OmniProtect Kleur: mag je zelf kiezen, maar meestal gebruiken beveiligingsfirma's rood Formaat: mag je ook zelf kiezen Dingen die je erin kan verwerken: alles wat met beveiliging te maken heeft (camera's, ...) BEHALVE MET DIGITALE BEVEILIGING. Moest je vragen hebben kan je me altijd bereiken via PB. Groetjes en in ieder geval bedankt, Maxim Bewerkt: 7 januari 2009 door Blu3ice Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Neem dit lijstje over, anders wordt je aanvraag afgekeurd en gesloten. [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Reageren
Remcconen Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Lijstje of niet. Ik wil het wel proberen. Maar als je wat plaatjes zoekt die er op kunnen, zou je mij helpen Reageren
Blu3ice Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Neem dit lijstje over, anders wordt je aanvraag afgekeurd en gesloten. [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Sorry dit wist ik niet. De bedoeling is eigenlijk dat de maker zelf kiest en zet wat hij denkt dat het beste past. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Ik heb wat geprobeerd en dit is het resultaat: (Klik erop om te kunnen zien) Je kunt eventueel het sleutelgat weghalen als je dat leuk vindt, of de kleur veranderen. Hopelijk is het wat je zoekt. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 7 januari 2009 door Flitskikker Reageren
Remcconen Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Een logo is vaak niet zo groot. Meer vierkant. Maar misschien is het wel goed. Bewerkt: 7 januari 2009 door Remcconen Reageren
Blu3ice Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik heb wat geprobeerd en dit is het resultaat: (Klik erop om te kunnen zien) Je kunt eventueel het sleutelgat weghalen als je dat leuk vindt, of de kleur veranderen. Hopelijk is het wat je zoekt. Mvg, Flitskikker Mooi werk! Het hoeft niet noodzakelijk vierkant te zijn hoor... Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.