Jump to content

Fly the coop


gemertenaar

Recommended Posts

Klopt het dat de trophy fly the coop, gedaan moet worden met 2 andere spelers. Dus met jezelf meegerekend 3 personen in totaal? Ook is het zo dat je ze allemaal achter elkaar moet halen en niet één vandaag en één een andere keer, het moet allemaal achter elkaaR?

Gelieve bronvermelding bij antw :<

>>> Door Svenie: Verplaatst naar GTA IV Multiplayer<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gemertenaar

    15

  • Gta-killer

    14

  • HA5H

    2

  • RustyRustler89

    2

Klopt het dat de trophy fly the coop, gedaan moet worden met 2 andere spelers. Dus met jezelf meegerekend 3 personen in totaal? Ook is het zo dat je ze allemaal achter elkaar moet halen en niet één vandaag en één een andere keer, het moet allemaal achter elkaaR?

Gelieve bronvermelding bij antw :<

Dit zijn de tijden:

Deal Breaker (07:03)

Hangman's NOOSE (02:32)

Bomb da Base II (05:32).

Overige trophy info is hier te vinden: Achievements en Trophies

Maar ik wil deze trophy wel met je halen als je dat wilt? :D

Heb je trouwens Headset?

Edit: Je moet al die tijden achter elkaar verbreken zonder tussenpauze ;)

"no they don't have 2 B done all at once. turns out the PSN just takes time 2 record your success. if u do dealbreaker in less than 7m03sec just wait for PSN 2 update your info. then u can actually turn the game off and continue the rest later. found it out from sum1 who has the platinum trophy. i'm actually lookin to get fly the coop trophy myself. i'll try 2 add u. PSN is the same name as my youtube. "

Dus hoeven niet achter mekaar als dat zo is.. Maar Deal breaker is de moeilijkste de rest is easycake.

Kijk deze film

Als je het snapt probeer ik het wel met je maar als te veel misgaat dan laatmaar :puh:

Ja heb headset ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En lukt het een beetje?

Je MOET het trouwens wel allemaal in 1 keer doen. Als je je ps3 uitzet (of misschien zelfs al als je een andere server start, blijf voor zekerheid dus in zelfde server) zal de trophy niet komen.

2,3 of 4 spelers maakt niet uit, maar deal breaker is bijna niet te doen met 3 of 4 spelers dus doe het gewoon met zen 2en.

Zelf deed ik 4 uur over deze trophy (tijdje geleden al, nu ben ik beter) maar van die 4 uur waren er 3 uur voor deal breaker.

Hangmans noose heel makkelijk natuurlijk en bomb da base moet je gewoon het geluk hebben dat je de dichtbijzijnde auto krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

En lukt het een beetje?

Je MOET het trouwens wel allemaal in 1 keer doen. Als je je ps3 uitzet (of misschien zelfs al als je een andere server start, blijf voor zekerheid dus in zelfde server) zal de trophy niet komen.

2,3 of 4 spelers maakt niet uit, maar deal breaker is bijna niet te doen met 3 of 4 spelers dus doe het gewoon met zen 2en.

Zelf deed ik 4 uur over deze trophy (tijdje geleden al, nu ben ik beter) maar van die 4 uur waren er 3 uur voor deal breaker.

Hangmans noose heel makkelijk natuurlijk en bomb da base moet je gewoon het geluk hebben dat je de dichtbijzijnde auto krijgt.

Mij en haakon lukt het wel, hadden het bijna geflikt al paar keer maar dan gaat er net wat mis. Maar we hebben geloof ik na 4,5 minunten al het pand leeg en dan komt hopelijk die boot en moet een van ons terug naar die chopper, en dat gedeelte is nog ff oefenen..

Hangmans noose en bomb the base zijn easypie..

Maar je kan wel server swappen, je moet ervoor zorgen dat je tijd is bijgewerkt op psn dan lukt het wel, kan je zelfs uitzetten. Kan het zelf niet bevestigen totdat ik de trophie heb uiteraaard ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het ook niet bevestigen, want ooit (toen ik nog niet wist dat alles in 1 keer moet) heb ik bomb da base + hangmans noose samen met iemand sneller dan R* tijd gedaan. Daarna moest ik gaan, dus dacht deal breaker doe ik later.

Later hoorde ik dat het wel in 1 sessie moet en dat je niet eens uit de game mag. En inderdaad, en weekje later toen ik iemand had gevonden om met mij deal breaker te doen, bleek ik de trophy niet te halen. Daarna hebben we ff hangmans noose en bomb da base erachteraan gedaan, en toen kreeg ik de trophy wel..

En wat je bij het einde moet doen:

Een van jullie (die een rocket lancher heeft) gaat naar richting de boot, en de ander gaat meteen naar de helicopter (die waarschijnlijk helemaal boven op het dak staat). Hij vliegt naar degende die de boot neerhaalt en haalt hem op (je kan goed op die kade landen).

Dat er altijd wel een klein ding fout gaat was bij mij ook grote probleem bij deze.

En als iemand nog ooit met mij auf wiedersehen petrovic wil doen, laat het weten, zoek nog iemand.

Maar daar is wel veel tijd voor nodig, dus zal op een dag moeten dat ik veel tijd heb. (die trophy gaat trouwens in 2 delen, dag 1 haalt de ene persoon hem en een andere dag de ander)

Hier heb je trouwens mijn ''records''

Deal Breaker (07:03) in 6:58

Hangman's NOOSE (02:32) in 1:54

Bomb da Base II (05:32) in 5:05

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het ook niet bevestigen, want ooit (toen ik nog niet wist dat alles in 1 keer moet) heb ik bomb da base + hangmans noose samen met iemand sneller dan R* tijd gedaan. Daarna moest ik gaan, dus dacht deal breaker doe ik later.

Later hoorde ik dat het wel in 1 sessie moet en dat je niet eens uit de game mag. En inderdaad, en weekje later toen ik iemand had gevonden om met mij deal breaker te doen, bleek ik de trophy niet te halen. Daarna hebben we ff hangmans noose en bomb da base erachteraan gedaan, en toen kreeg ik de trophy wel..

En wat je bij het einde moet doen:

Een van jullie (die een rocket lancher heeft) gaat naar richting de boot, en de ander gaat meteen naar de helicopter (die waarschijnlijk helemaal boven op het dak staat). Hij vliegt naar degende die de boot neerhaalt en haalt hem op (je kan goed op die kade landen).

Dat er altijd wel een klein ding fout gaat was bij mij ook grote probleem bij deze.

En als iemand nog ooit met mij auf wiedersehen petrovic wil doen, laat het weten, zoek nog iemand.

Maar daar is wel veel tijd voor nodig, dus zal op een dag moeten dat ik veel tijd heb. (die trophy gaat trouwens in 2 delen, dag 1 haalt de ene persoon hem en een andere dag de ander)

Hier heb je trouwens mijn ''records''

Deal Breaker (07:03) in 6:58

Hangman's NOOSE (02:32) in 1:54

Bomb da Base II (05:32) in 5:05

Als die hangmans noose tijd klopt dan doe je dat goed, maar ik zal het eens nachecken wat is je psn id?

Link to comment
Delen op andere websites

Als die hangmans noose tijd klopt dan doe je dat goed, maar ik zal het eens nachecken wat is je psn id?

PSN = *verwijderd*

Een probleempje, hangmans noose tijd die staat geregistreerd in de social club is 2:00:287

Weet niet of ik de enige ben, maar bij mij wordt de tijd groot deel van potjes niet geregistreerd op social club (misschien omdat ik 4 private slots heb en mensen uitnodig?)

Iemand die weet hoe dit komt? geld saldo klopt wel gewoon.

Maar als je niet gelooft dat ik die tijd haal moet je maar een keertje met mij hangmans noose spelen, ik ben bijna altijd piloot. Beetje goede schieters (die meteen in helicopter stappen + zorgen dat politie weg is zodat petrovic niet wordt kapot geschoten) dan haal ik gemiddeld iets boven de 2 minuten per potje. (af en toe dus toppen van paar seconde onder de 2 minuut)

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Als die hangmans noose tijd klopt dan doe je dat goed, maar ik zal het eens nachecken wat is je psn id?

PSN = David891

Een probleempje, hangmans noose tijd die staat geregistreerd in de social club is 2:00:287

Weet niet of ik de enige ben, maar bij mij wordt de tijd groot deel van potjes niet geregistreerd op social club (misschien omdat ik 4 private slots heb en mensen uitnodig?)

Iemand die weet hoe dit komt? geld saldo klopt wel gewoon.

Maar als je niet gelooft dat ik die tijd haal moet je maar een keertje met mij hangmans noose spelen, ik ben bijna altijd piloot. Beetje goede schieters (die meteen in helicopter stappen + zorgen dat politie weg is zodat petrovic niet wordt kapot geschoten) dan haal ik gemiddeld iets boven de 2 minuten per potje. (af en toe dus toppen van paar seconde onder de 2 minuut)

welk level ben je dan, ik bedoel als je onder de 2 minuten hangmans noose doet dan zit je zo aan de 5 mil ;)

Edit: ik geloof je wel, ikzelf heb het ooit in 1:10 seconden gedaan met een uber glitch, alleen is ook niet geregistreerd baal ik wel van xD

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

welk level ben je dan, ik bedoel als je onder de 2 minuten hangmans noose doet dan zit je zo aan de 5 mil ;)

Edit: ik geloof je wel, ikzelf heb het ooit in 1:10 seconden gedaan met een uber glitch, alleen is ook niet geregistreerd baal ik wel van xD

Weet je nog hoe die glitch werkt? want in social club zie je wel meer mensen die glitch gebruiken (iemand die in 37 seconde heeft gehaald en iemand in 0:00 minuut :7 )

Maar ik ben nu rank 9 met 4 miljoen dollar. Laatst nog 200.000 in paar uurtjes binnen gehaald. Maar normaal speel ik niet zo heel veel (heb ook andere dingen te doen he) en ben pas laat begonnen met de multiplayer.

Onder 2 minuten haal ik alleen met mensen die echt snappen wat bedoeling is, soms als ik een spel zoek, dan kom je in game met wat rank 2, 3 mensen die alles verneuken waardoor de tijd minder goed is..

En ik weet niet of jij voor de platinum trophy gaat of niet, maar ik iig wel. En daartvoor moet ik nog auf wiedersehen petrovic (20 races trophy + alle teamgames winnen krijg je automatisch bij auf wiedersehen) en keer doen + tot rank 10 komen.

Dus als jij trophy nog niet hebt en ook wil..

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

ik moet alleen nog auf wiedersehen petrovic en fly the coop volgens mij..

Maar fly the coop zit me nogal in de maag xD

Heb vorige week een aantal races gedaan, maar het zijn er een heleboel... Elke track van race en GTA race..

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

ik moet alleen nog auf wiedersehen petrovic en fly the coop volgens mij..

Maar fly the coop zit me nogal in de maag xD

Heb vorige week een aantal races gedaan, maar het zijn er een heleboel... Elke track van race en GTA race..

Jij snapt het nog steeds niet he :7

Je MOET (weet ik 90% zeker) alles in 1 sessie doen.

Dus die races van afgelopen keer heb je denk ik niks aan, je zult het keer opnieuw moeten doen en dan alles in 1 keer. Dan kan je je afvragen, is dat niet erg veel?

Nou, als je met 2 personen een server maakt, en de ene persoon laat de ander hele tijd alles winnen, daarna ga je al die andere dingen nog even winnen tot je de trophy krijgt, en dan ben je ongeveer 10 uur verder..

Trouwens, zat net met 2 zeer goede spelers Hangmans noose te spelen, ik vloog, hun schoten en haalde petrovic op en toen hebben we deze tijd gehaald, ff me record van eergisteren met 6 seconde verbeterd :)

hangmansnoose14819xa1.jpg

Trouwens, een van die 2 mensen waarmee ik speelde zei dat ie 1:37 had gehaald, staat ook niet in social club (net als die 1:48 van net staat er ook niet in) maar ik geloof hem wel want hij speelde goed :puh:

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Jij snapt het nog steeds niet he :7

Je MOET (weet ik 90% zeker) alles in 1 sessie doen.

Ik denk dat jij het niet snapt, het kan toch niet waar zijn dat je alles achter elkaar moet doen? Alle races heb ik achter mekaar gedaan, maar daarachter ook nog eens GTA races doen en dan alle overige dingen, tuurlijk ;)

Maar als je een officiële bronvermelding hebt, dan idd dan snap ik het niet :-(

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Zoek maar op google, genoeg dingen die daar op staan:

Xbox versie hoef je niet in 1 keer te doen, playstation heeft soort bug waardoor het waarschijnlijk wel moet.

YES, U "CAN" RETURN TO SINGLE PLAYER but you cannot get offline or quit the game in order to get it the trophy in one session.
And you must do them all without quiting the game or turning off you PS3 and not getting kicked out by the game servers or lose your connection

site

site

Sommige op internet zeggen dat het niet hoeft, maar de meeste mensen zeggen dat het wel moet + dat ze het zelf niet gehaald hebben in verschillende sessies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...