Jump to content

Fly the coop


gemertenaar

Recommended Posts

" can now guarantee that you can get the trophy without going through one sitting. The problem with this trophy is not with the game, it is caused by the online servers. What happens is it usually takes a bit of time for your wins to be uploaded to the online servers. What you need to do is leave your game running long enough so the servers can accept and update your online wins. You can check the scoreboards to see if your wins were updated or not. As long as you have one win in that category, you can move on to the next online mode you need to win."

Ja en als er een race baan is bijgeschreven als win dan is het bijgeschreven en dus kan je hem dan uitzetten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gemertenaar

    15

  • Gta-killer

    14

  • HA5H

    2

  • RustyRustler89

    2

Ja, als je de 'pagina' met de posities er voor krijgt, en het bedrag wat je gewonnen hebt, kan je de game afsluiten. Of gewoon Multiplayer. Zoals in de tekst staat, wordt het dan geüpdatet. Dus als je de posities te zien krijgt kan je verlaten :)

Edit: Je hebt een PS3, dus zul je waarschijnlijk alles in 1 keer moeten doen.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, lees op die site die ik gaf toch van veel mensen die zeggen dat ze de trophy kregen maar wel de ps3 meerdere malen (of vaak ook maar 1 keer) hebben uitgezet.

Weet niet precies hoe veel races jij nog moet, maar ik kan je eventueel wel met een aantal helpen, tenminste als jij mij ook een beetje wil helpen als jij de trophy wel kreeg.

Ik heb zelf alleen die 20 races trophy ooit uitgeprobeerd in 2 sessies. Iemand liet me 19 races winnen, daarna zette ik ps3 uit en daarna startte ik weer op. Deed de laatste race maar geen trophy.

Dat kan natuurlijk ook komen omdat die wel in 1 sessie moet en deze misschien toch niet. Flying the co-op moest dacht ik ook zoiezo in 1 sessie, maar weet dat ook niet helemaal zeker (want ik heb ooit bomb da base en hangmans noose gehaald, week later deal breaker maar geen trophy).

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje tussendoor, ik dacht namelijk dat de Trophy's/Archiements altijd in een Ranked Multiplayer gedaan moesten worden, maar zo te zien kan je dus ook halen met vrienden

Maar bijvoorbeeld Join the midnight club werkt weer niet...

Zou iemand even kunnen vertellen of het nou in Ranked moet of niet (Fly-the-Coop en Join the Midnight Club)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje tussendoor, ik dacht namelijk dat de Trophy's/Archiements altijd in een Ranked Multiplayer gedaan moesten worden, maar zo te zien kan je dus ook halen met vrienden

Maar bijvoorbeeld Join the midnight club werkt weer niet...

Zou iemand even kunnen vertellen of het nou in Ranked moet of niet (Fly-the-Coop en Join the Midnight Club)

Fly the co-op heb ik gehaald door custom match te selecteren, en dan privater slots op maximum te zetten, en dan iemand uitnodigen. Hiermee heb ik de trophy dus wel gehaald. Join the midnight weet ik niet want die heb ik nog niet geprobeerd (die moet wel in 1 sessie he)

Of je via party mode de trophy kan halen weet ik niet..

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje tussendoor, ik dacht namelijk dat de Trophy's/Archiements altijd in een Ranked Multiplayer gedaan moesten worden, maar zo te zien kan je dus ook halen met vrienden

Maar bijvoorbeeld Join the midnight club werkt weer niet...

Zou iemand even kunnen vertellen of het nou in Ranked moet of niet (Fly-the-Coop en Join the Midnight Club)

Fly the co-op heb ik gehaald door custom match te selecteren, en dan privater slots op maximum te zetten, en dan iemand uitnodigen. Hiermee heb ik de trophy dus wel gehaald. Join the midnight weet ik niet want die heb ik nog niet geprobeerd (die moet wel in 1 sessie he)

Of je via party mode de trophy kan halen weet ik niet..

Weet je dat zeker, want join the midnight club heb ik volgens mij niet allemaal achter elkaar gedaan.. Heb hem wel overigens.. En ja join the midnight club kan op dmv private slots max en 1 persoon uitnodigen.

Ik heb het met hannes gedaan destijds, 1e keer racen we er gewoon om 1 track 1 baan, 2e keer mag de verliezer snel racen en winnen ; ) Zo blijft het tenminste nog beetje leuk xD

Link to comment
Delen op andere websites

Join the Midnight Club hoeft ook helemaal niet achter elkaar, aangezien dat maar 1 race is waarbij je eerste moet worden en zonder schade aan je auto (heb hem overigens al)

Je haalde hem denk ik door de war met Top the Midnight Club

Link to comment
Delen op andere websites

Join the Midnight Club hoeft ook helemaal niet achter elkaar, aangezien dat maar 1 race is waarbij je eerste moet worden en zonder schade aan je auto (heb hem overigens al)

Je haalde hem denk ik door de war met Top the Midnight Club

Ja, die van 20 races bedoelen we, maar die moet denk ik wel echt in 1 keer hoor (of iig dat je ps3 niet mag uitzetten).

Want ik heb laatst met iemand uitgetest, hij liet mij 19 races winnen, daarna herstartte ik mijn ps3, en toen laatste race maar kreeg trophy niet :s

Maar op internet lees ik dat Top the Midnight Club wel in 1 sessie moet. (dus je mag je ps3 niet uitzetten, wat ik dus wel dee en geen trophy kreeg).

@ gemertenaar

Zo blijft het idd veel leuker, alleen het probleem is dat we nog niet zeker weten of die trophy wel in meerdere sessies mag. Dus dadelijk hebben we allebei alle races gewonnen en dan komen we erachter dat we allebei trophy niet krijgen. Dan ben je dubbele tijd kwijt en beide krijgen niks.

Dan kan je denk ik beter op het begin van iedere race 'echt' gaan racen, en degene die moet verliezen zorgt ervoor, ook al staat hij 1ste, dat hij stopt voor finish en ander laat winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

de trophie van 20 races winnen als 1e hoeft niet in één keer, je moet alleen wel zorgen dat playstation netwerk je scores heeft upgedate, echt waar want ik heb hem al en heb niet achter elkaar gedaan na 10-15 tracks hadden we er geen zin meer in en namen we een break, geloof dag erna dat we de rest gedaan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

de trophie van 20 races winnen als 1e hoeft niet in één keer, je moet alleen wel zorgen dat playstation netwerk je scores heeft upgedate, echt waar want ik heb hem al en heb niet achter elkaar gedaan na 10-15 tracks hadden we er geen zin meer in en namen we een break, geloof dag erna dat we de rest gedaan hebben.

Inderdaad, ik heb die trophy ook in een paar keer gehaald... Maar ik vind het wel vreemd dat ik de trophy pas kreeg nadat ik ongeveer 25 races had gewonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

de trophie van 20 races winnen als 1e hoeft niet in één keer, je moet alleen wel zorgen dat playstation netwerk je scores heeft upgedate, echt waar want ik heb hem al en heb niet achter elkaar gedaan na 10-15 tracks hadden we er geen zin meer in en namen we een break, geloof dag erna dat we de rest gedaan hebben.

Inderdaad, ik heb die trophy ook in een paar keer gehaald... Maar ik vind het wel vreemd dat ik de trophy pas kreeg nadat ik ongeveer 25 races had gewonnen.

Maar in de social club staat bij mij, bij iedere race dat ik ze 1 of meerdere keren heb gewonnen, maar ik heb de trophy niet :s (tijdens het racen de ps3 uitgezet dus).

Maar als er in social club staat dat je hebt gewonnen lijkt het mij dat de scores zijn geupdate..

Misschien komt het omdat ik bij iedere race zelfde auto heb gebruikt (infernus) misschien moet je voor deze trophy iedere auto class gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

de trophie van 20 races winnen als 1e hoeft niet in één keer, je moet alleen wel zorgen dat playstation netwerk je scores heeft upgedate, echt waar want ik heb hem al en heb niet achter elkaar gedaan na 10-15 tracks hadden we er geen zin meer in en namen we een break, geloof dag erna dat we de rest gedaan hebben.

Inderdaad, ik heb die trophy ook in een paar keer gehaald... Maar ik vind het wel vreemd dat ik de trophy pas kreeg nadat ik ongeveer 25 races had gewonnen.

Maar in de social club staat bij mij, bij iedere race dat ik ze 1 of meerdere keren heb gewonnen, maar ik heb de trophy niet :s (tijdens het racen de ps3 uitgezet dus).

Maar als er in social club staat dat je hebt gewonnen lijkt het mij dat de scores zijn geupdate..

Misschien komt het omdat ik bij iedere race zelfde auto heb gebruikt (infernus) misschien moet je voor deze trophy iedere auto class gebruiken?

Nouw dat lijkt me stug voor iedere race een andere auto, maar misschien heb je een race gewonnen nog voordat de trophy update er was?

Link to comment
Delen op andere websites

Nouw dat lijkt me stug voor iedere race een andere auto, maar misschien heb je een race gewonnen nog voordat de trophy update er was?

Heb ze allemaal na de 1.04 patch gewonnen.

Maar met die race classes bedoel ik dat je minstens 1 race met supercars moet hebben gewonnen. 1 race met SUV, 1 met .. etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...