Jump to content

Fly the coop


gemertenaar

Recommended Posts

Ik denk dat het bewijs nu geleverd is ofniet GTA-killer ;) Ik hoefde alleen deal breaker en bomb tha base de tijden.. Je hebt me geholpen en de trophie popte up :D

Nog bedankt ! En deze trophie hoeft niet achter elkaar gedaan te worden, zorg wel dat PSN je tijden heeft upgedate :)

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gemertenaar

    15

  • Gta-killer

    14

  • HA5H

    2

  • RustyRustler89

    2

Nog bedankt ! En deze trophie hoeft niet achter elkaar gedaan te worden, zorg wel dat PSN je tijden heeft upgedate :)

Maar hoe weet je of je tijden zijn geupdate?

Moet je dan gewoon even wachten ofzo? want toen ik die keer na de 19de race ps3 meteen afsloot, opnieuw opstartte en 20ste race dee kreeg ik de trophy niet. Toen waren tijden dus nog niet geupdate, maar wanneer wel

Link to comment
Delen op andere websites

Nog bedankt ! En deze trophie hoeft niet achter elkaar gedaan te worden, zorg wel dat PSN je tijden heeft upgedate :)

Maar hoe weet je of je tijden zijn geupdate?

Moet je dan gewoon even wachten ofzo? want toen ik die keer na de 19de race ps3 meteen afsloot, opnieuw opstartte en 20ste race dee kreeg ik de trophy niet. Toen waren tijden dus nog niet geupdate, maar wanneer wel

uhm ik keek gewoon op start --> netwerk, en dan kies je bv hangmans noose : zet je "score by time" En als ie dan de tijd aangeeft die je net gemaakt hebt zit je goed, anders moet je net zolang wachten totdat ie het aangeeft.. (denk ik)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik zoek iemand om deze fly the coop archievment samen met mij eens te fixxen! peace of cake lijkt me! haha

ik ben level 9 met headset!

laterzzz

Wanneer heb je tijd? ^^ Ik moet deze namelijk ook nog halen. Ik ben level 8, met headset, by the way.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Nog bedankt ! En deze trophie hoeft niet achter elkaar gedaan te worden, zorg wel dat PSN je tijden heeft upgedate :)

Maar hoe weet je of je tijden zijn geupdate?

Moet je dan gewoon even wachten ofzo? want toen ik die keer na de 19de race ps3 meteen afsloot, opnieuw opstartte en 20ste race dee kreeg ik de trophy niet. Toen waren tijden dus nog niet geupdate, maar wanneer wel

het waare toch 20 verschillende racen? anders krijg je de trophy niet

ofwel heeft gij die 19de race niet opgeslagen omdat je direct hebt afgesloten,

normaal op het einde van een game als alle spelers en hun tijden en geld getoont worden moet je wachten tot je kunt op X drukken (ps3) en dan mag je afsluiten, als je enkel O ziet om weg te gaan (en nog geen X om verder te gaan) gaat gij je game niet opslaan,

dan komt er trouwens ook op dat als je nu weggaat de gegevens verloren gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

het waare toch 20 verschillende racen? anders krijg je de trophy niet

ofwel heeft gij die 19de race niet opgeslagen omdat je direct hebt afgesloten,

normaal op het einde van een game als alle spelers en hun tijden en geld getoont worden moet je wachten tot je kunt op X drukken (ps3) en dan mag je afsluiten, als je enkel O ziet om weg te gaan (en nog geen X om verder te gaan) gaat gij je game niet opslaan,

dan komt er trouwens ook op dat als je nu weggaat de gegevens verloren gaan.

Ik ben er ondertussen ook uit wat het probleem was. Ik had wel gewacht en daarna op X gedrukt. Daarna pas spel verlaten en opnieuw opgestart. Maar het probleem is dat het social club een tijdje (soms wel 2 uur) duurt om de tijden up te daten.

Meteen erna speelde ik al de 20ste race en toen waren de 19 andere races dus nog niet geupload.

Het 2de probleem is dat er toen problemen met servers van R* waren. Al zou ik wachten tot die 19 wins eindelijk waren opgeteld op social culb, dan nog zou ik trophy niet krijgen want door de R* servers moest je het vroeger in 1 keer doen.

Nu is dat opgelost en kan je trophys in meerdere malen halen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...