Eevar Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 hey. is het ook mogelijk om het spel op schijf als een bestand ofzo te saven? als ik namelijk de pc weer is formateer dan kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met de missies. alvast bedankt. grtz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 hey.is het ook mogelijk om het spel op schijf als een bestand ofzo te saven? als ik namelijk de pc weer is formateer dan kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met de missies. alvast bedankt. grtz. Nee, je kan niet op de schrijf saven. Wat je wel kan doen is het GTA bestand kopieren naar de D schijf als je de PC formatteerd dan gaat niks van je spel weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
daveg Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Ik zet me eigen save bestand op me usb stick zodat ik als er iets met de pc gebeurd niet opnieuw hoef te beginnen;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Kan ook, dan kopier je het naar je Stickje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Er zijn geen spellen in de hele wereld waar je saved op je Cd'tje. De savegames worden altijd opgeslagen in een map ergens in 'Program files'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eevar Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 GTA bestand kopieren je bedoelt gewoon de GTAIV.EXE bestand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eevar Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 ik heb al zitten zoeken in de program files map maar kan niets vinden wat op een save bestand lijkt. hoe kan je op usb stick opslaan dan daveg? want je kan niet kiezen waar je je spel wilt opslaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Er zijn geen spellen in de hele wereld waar je saved op je Cd'tje. De savegames worden altijd opgeslagen in een map ergens in 'Program files'. In Grand Theft Auto IV (en tevens ook voorgaande GTA's) zullen de savegames niet opgeslagen worden in Program Files en verder. Dit wordt namelijk opgeslagen in de volgende map: XP: C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Vista: C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Appdata of Application Data is trouwens wel een verborgen map. GTA bestand kopieren je bedoelt gewoon de GTAIV.EXE bestand? Je moet dus die map 'savegames' kopiëren die staat op de plek die ik hierboven heb vermeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eevar Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 gevonden. thanks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.