Shorty_D Geplaatst: 24 april 2005 Rapport Geplaatst: 24 april 2005 hey brokentable ik heb gezien op een website van gta sin city.nu is het moment om te gaan zoeken wat er te zien is. greets love the gang godallemachtig wat zeg jij nu spreek jij nog daar over het was een 1 april grap Sin City heeft 0% met gta temaken ze hebbe wel de naam geregistreerd dus het is mogelijk al1 lijkt het me onwaarschijnlijk omdat Sin City in feite over Las Vegas ging en een dergelijk stad nu in San Andreas zit Reageren
love the gang Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik weet het wel dat het een aprilgrap was maar de ECHTE SITE heb ik WEL gezien Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 *sigh* Sommige GTA-Sin City fans zijn wel hardnekkig... Laat maar zien, die website, zou ik zeggen. :rolleyes: (Ik hoop dat je wel begrijpt dat Joriz ook een GTA Sin City website in elkaar geknutseld had..?) Reageren
Burak Zengin Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Hé, 'Love the Gang', GTA Sin City is al te koop, wist je dat nog niet? Kijk, hier is de doos . Groeten, Burak... Bewerkt: 4 mei 2005 door Burak Zengin Reageren
Arjen Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Hé, 'Love the Gang', GTA Sin City is al te koop, wist je dat nog niet? Kijk, hier is de doos .Groeten, Burak... Op de Playstation3 nog wel.. Erg 'professioneel' B) Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik weet het wel dat het een aprilgrap wasmaar de ECHTE SITE heb ik WEL gezien proficiat <_< maar er bestaat alleen maar in een film Reageren
love the gang Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 jaja nu geloven jullie me wel he maar de game geloof ik nog niet Reageren
Trax Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 jaja nu geloven jullie me wel he maar de game geloof ik nog niet Nee, niemand gelooft je. Iedereen lacht je uit omdat je nog steeds gelooft dat het waar is ... Reageren
Cool Hand Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Hahahahahahaha, weet hij nou nog niet dat Sin City er niet komt? :o Maar volgens mij was dat al superlang bekend En ik denk dat die mensen die zulk soort dingen verzinnen dat die alleen maar uit zijn op sensatie. Kijk sensatie kan leuk zijn, maar ja... nu gaan mensen steeds meer twijfelen van komt die GTA er of die, Maar ik geloof in ieder geval niet in Sin City. groeten, Koos Oudshoorn Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 En dan de tiel van dit topic. Belangerijke vraag aan Mods. :lol: Alsof de rest van leden debiel zijn :lol: . Agh ja sommige willen wel heel erg graag dat er weer een nieuwe GTA uitkomt. Ik ben nog wel een tijdje zoet met Sa. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 jaja nu geloven jullie me wel he maar de game geloof ik nog niet volgens mij zijt ge vies blijve hange Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.