Jump to content

ruimtegebrek winrar

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik heb een bestand van 3.5 gig op mijn d schijf in .zip of .rar formaat

nu wil ik die extracten maar heb daarvoor te weinig ruimte

verder staat er alleen maar de nodige dingen op de d schijf zodat ik er niks vanaf kan gooien

(ik weet het mijn pc heeft een klein geheugen)

kan ik ook extracten met een programma die tegelijkertijd het extracte bestand uit de .zip verwijderd?

dus bijvoorbeeld:

er staat test.txd en test2.txd samen in een rar/zip file.

je wilt test.txd hebben en dus extract je die.

is het dan ook mogelijk dat alleen test2.txd achter blijft

en dat test.txd weg uit de rar/zip file is?

dan zou het wel moeten lukken met mijn probleem

grz :cya:

Geplaatst:

nee dat kan niet, heb je geen andere harde schijf ofzo ? anders kun je het ff op een usb stick uitpakken? en bijv je hdd defragmenteren zal ook wel een beetje meer plaats vrijmaken, ccleaner draaien verwijdert ook weer wat, etc etc

Geplaatst:
nee dat kan niet, heb je geen andere harde schijf ofzo ? anders kun je het ff op een usb stick uitpakken? en bijv je hdd defragmenteren zal ook wel een beetje meer plaats vrijmaken, ccleaner draaien verwijdert ook weer wat, etc etc

ja ik alles al gedefragmenteerd en mijn c schijf zit tot zijn nek toe vol met windows,office en dat soort benodigheden

9 gig per schijf is niet veel

verder heb ik twee usb sticks eentje van 2 gig en eentje van 1 gig

ik kan misschien nog eentje van twee erbij lenen maar is het dan wel mogelijk om de file in tweeen te splitsen

zodat ik op twee sticks kan uitpakken

ik heb wel gelezen dat dat kan ergens maar ik weet niet hoe

Geplaatst:

ja ik alles al gedefragmenteerd en mijn c schijf zit tot zijn nek toe vol met windows,office en dat soort benodigheden

9 gig per schijf is niet veel

verder heb ik twee usb sticks eentje van 2 gig en eentje van 1 gig

ik kan misschien nog eentje van twee erbij lenen maar is het dan wel mogelijk om de file in tweeen te splitsen

zodat ik op twee sticks kan uitpakken

ik heb wel gelezen dat dat kan ergens maar ik weet niet hoe

als het meerdere bestanden zijn in die winrar, dan kan je gewoon de helft uitpakken in de ene stick en de andere in de andere stick, mocht het gewoon echt maar een bestand zijn dan gaat dat helaas niet door

Geplaatst:

het is nu gelukt

maar mijn virus scanner(avg free)

ziet een exe file als een virus

hoe kan ik dit laten negeren?

Geplaatst:
het is nu gelukt

maar mijn virus scanner(avg free)

ziet een exe file als een virus

hoe kan ik dit laten negeren?

In de meeste virusscanners zit een optie voor 'exclusions'/'uitzonderingen', voeg de map waar dat bestand heen gaat daar toe.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...