Jump to content

hemel

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik ga bij gangton gym en dan heb ik bij ryders place een rood marketje gedaan of zo iets gedaan alleen kan er niet komen wie weet hoe ik er kan komen?? PS2

Bewerkt: door kevinja
Geplaatst:

Heb je Ryders place waar die zich in de `gewone` hemel K bevindt aangegeven met een stip, of de plek ver op de zee waar die zich in het interior universe bevindt?

Daar zou het aan kunnen liggen.

Mocht het zo zijn dat je op een gegeven moment begint te dalen met die jetpack (misschien merk je dit niet), dan komt dat door de rode gebieden waar dat dalen automatisch gebeurt:

http://nl.wikigta.org/wiki/Hemel_C_(GTA_San_Andreas)

Die gebieden zijn namelijk zee en op een of andere manier kan je daar niet hoog boven blijven vliegen, zo heb ik ooit gelezen, even opzoeken:

http://nl.wikigta.org/wiki/Hidden_Interior..._.22Red_Zone.22

Geplaatst:

Je hoeft me geen persoonlijk bericht te sturen hoor, ik blijf dit topic wel controleren om de paar minuten vanavond.

Als je de stip bij de zee hebt gezet dan kan het daar in ieder geval al niet meer aan liggen.

Zoals je ziet is Ryder's place op een plek waar je alleen kunt komen door een "red zone" over te steken.

In dat geval denk ik dat het niet mogelijk is om er te komen, tenzij iemand een oplossing heeft.

Voor PC zou ik zeggen, de placemanager maar voor Playstation zou ik het zo niet weten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...