stefan321 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 komt er echt een film van gears of war kan iemand mij zeggen waar trailers zijn die op youtube zijn verschillend ik wil de echte Reageren
ViceAgent Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Het ziet er naar uit dat er inderdaad een Gears of War film uitkomt. Men zegt dat de film zal uitkomen in de zomer van 2010. Andere bronnen rapporteren echter eind 2009: er is geen eenduidig antwoord. Volgens een nieuw rapport heeft New Line Cinema de rechten verworven om een Gears of War-film te maken door de makers van Collateral en Derailed.Variety rapporteert dat de film zal worden geschreven door Stuart Beattie, schrijver van films zoals Collateral en Derailed. Ook is hij verbonden aan de verfilming van het racespel Spy Hunter die in 2009 zal moeten uitkomen. Marty Bowen, producent van Native Story en Wyck Godfrey producent van films zoals Alien vs Predator en Daddy Day Care, zullen de film produceren door middel van hun Temple Hill Entertainment-bedrijf. Dit nieuws is opvallend, omdat Microsoft hun laatste poging tot een film niet echt een succes te noemen was. Ze zouden samen met Bungie en Peter Jackson zijn Wignut Films Halo gaan verfilmen. Maar laat 2006 werd aangegeven dat de film voorlopig op de plank blijft liggen nadat Universal Studios en 20th Century Fox zich terug hadden getrokken uit het project. (21 maart 2007 - bron Gamez.nl) (andere, Engelstalige bron)Er zijn nog geen officiële trailers uitgebracht. De trailers op YouTube zijn dan ook allemaal gemaakt door fans van de serie en staan compleet los van de film. Ik zou deze pagina in de gaten houden, ook al is er nu nog niets te zien. Voor de laatste nieuwtjes kun je terecht op deze onofficiële fansite. Bewerkt: 8 januari 2009 door ViceAgent Reageren
AGamer Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Ik weet wel dat er laatst nog een hele grote update was Epics vice president Mark Rein has given us some information about the upcoming Gears of War 2 update and he has revealed some interesting details. The patch will remove bugs and exploits and will add some new achievements. http://www.gamenewsforyou.com/gears-of-war-2-major-update Reageren
stefan321 Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ALS hij ooit komt dan zal hij wel 18 + of 16 + het zal waarschijnlijk net zo gruwelijk zijn als de game maar tog is de game prachtig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.