---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Ik heb vandaag deze speaker eventjes gekocht. Maar hoe krijg ik dat ''dink'' aan men Playstation 3? Want ik moet drie kabels voor: Front, rear en center. Maar ik zie nergens die uitgangen op men ps3. Wie kan mij helpen? Type:Trust SP-6210 5.1 Surround Speaker sorry Bewerkt: 7 januari 2009 door Ely Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Lekker handig als je alleen maar een plaatje post en niet het typenummer. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Inderdaad.. zouden we wat meer informatie over die speakertjes mogen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Deze is alleen geschikt voor de computer, of je moet de geluidskabel van je PS3 aansluiten op een kabel die van tulp naar 3,5mm Jack gaat. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Deze is alleen geschikt voor de computer, of je moet de geluidskabel van je PS3 aansluiten op een kabel die van tulp naar 3,5mm Jack gaat. Waar vind je zo'n kabel? En wat is 3.5mm jack tulp? Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Deze is alleen geschikt voor de computer, of je moet de geluidskabel van je PS3 aansluiten op een kabel die van tulp naar 3,5mm Jack gaat. Waar vind je zo'n kabel? En wat is 3.5mm jack tulp? Zoiets: Hoe sluit je je PS3 aan op je scherm? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Deze is alleen geschikt voor de computer, of je moet de geluidskabel van je PS3 aansluiten op een kabel die van tulp naar 3,5mm Jack gaat. Waar vind je zo'n kabel? En wat is 3.5mm jack tulp? Zoiets: Hoe sluit je je PS3 aan op je scherm? Met zo'n kabeltje sluit ik mijn ps3 op mijn beeldscherm aan. Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Mooi, zo'n kabel kost bijna niks, dus dan sluit je die aan op je speakerset en de rode en witte tulpstekkers van de 3,5mm Jack sluit je aan op de rode en witte van je PS3 kabel. Bewerkt: 7 januari 2009 door Galiorix Reageren
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Mooi, zo'n kabel kost bijna niks, dus dan sluit je die aan op je speakerset en de rode en witte tulpstekkers van de 3,5mm Jack sluit je aan op de rode en witte van je PS3 kabel. Ok, maar op mijn speaker set zijn er 3 aansluitingen van Front, Rear en sub/center. Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Mooi, zo'n kabel kost bijna niks, dus dan sluit je die aan op je speakerset en de rode en witte tulpstekkers van de 3,5mm Jack sluit je aan op de rode en witte van je PS3 kabel. Ok, maar op mijn speaker set zijn er 3 aansluitingen van Front, Rear en sub/center. Die zijn voor de speakers. Als het goed is moet er ergens een aansluiting zijn voor een koptelefoon of iets dergelijks... Reageren
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Mooi, zo'n kabel kost bijna niks, dus dan sluit je die aan op je speakerset en de rode en witte tulpstekkers van de 3,5mm Jack sluit je aan op de rode en witte van je PS3 kabel. Ok, maar op mijn speaker set zijn er 3 aansluitingen van Front, Rear en sub/center. Die zijn voor de speakers. Als het goed is moet er ergens een aansluiting zijn voor een koptelefoon of iets dergelijks... Onder audio input staan er 3: front, rear, Sub/center. En onder Speaker output staan er 5: achteraan l en r vooraan l en r en center. Welke moet ik nu gebruiken? Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Front. Maar let er dan wel op dat je geen geluid hebt door de andere speakers... Dus alleen maar door de linker en de rechter speaker, niet door de middelste en de 2 achterste. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Front. Maar let er dan wel op dat je geen geluid hebt door de andere speakers... Dus alleen maar door de linker en de rechter speaker, niet door de middelste en de 2 achterste. Das balen. Is er geen andere oplossing voor dat ik alle boxen kan benutten? Reageren
pitbul Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 lol ik heb die speakers ook maar ik heb ze aan de pc hangen veel handiger Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Front. Maar let er dan wel op dat je geen geluid hebt door de andere speakers... Dus alleen maar door de linker en de rechter speaker, niet door de middelste en de 2 achterste. Das balen. Is er geen andere oplossing voor dat ik alle boxen kan benutten? Nee. Je kan namelijk niet een 3,5mm Jack splitten naar 3 kabels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.