---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Front. Maar let er dan wel op dat je geen geluid hebt door de andere speakers... Dus alleen maar door de linker en de rechter speaker, niet door de middelste en de 2 achterste. Das balen. Is er geen andere oplossing voor dat ik alle boxen kan benutten? Nee. Je kan namelijk niet een 3,5mm Jack splitten naar 3 kabels. Kan je ook niet bijvoorbeeld geluid gewoon van het beeldscherm laten komen en dan die jack in rear stoppen? (Voor toch nog geluid achter je te hebben) Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Je snapt het systeem blijkbaar niet. Je steekt de stekkers voor je speakers in je versterker. Dat zijn de uitgangen. Om geluid uit die speakers te krijgen, moet je een kabel in één van de 3 ingangen doen. Maar als je maar 1 kabel aansluit op een ingang, komt er maar uit een bepaald richting geluid. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Je snapt het systeem blijkbaar niet. Je steekt de stekkers voor je speakers in je versterker. Dat zijn de uitgangen. Om geluid uit die speakers te krijgen, moet je een kabel in één van de 3 ingangen doen. Maar als je maar 1 kabel aansluit op een ingang, komt er maar uit een bepaald richting geluid. Ok, ik zal wel een e-mailtje sturen naar de winkel waar ik het heb gekocht om men geld terug te vragen. Als dat niet gaat hang ik ze wel aan mijn pc... Toch wel spijtig dat die niet op de ps3 gaat... Ze zeiden nochtans dat die ook op de ps3 gingen. Bedankt voor je hulp! Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Je snapt het systeem blijkbaar niet. Je steekt de stekkers voor je speakers in je versterker. Dat zijn de uitgangen. Om geluid uit die speakers te krijgen, moet je een kabel in één van de 3 ingangen doen. Maar als je maar 1 kabel aansluit op een ingang, komt er maar uit een bepaald richting geluid. Ok, ik zal wel een e-mailtje sturen naar de winkel waar ik het heb gekocht om men geld terug te vragen. Als dat niet gaat hang ik ze wel aan mijn pc... Toch wel spijtig dat die niet op de ps3 gaat... Ze zeiden nochtans dat die ook op de ps3 gingen. Bedankt voor je hulp! Het gaat ook wel, alleen het is onmogelijk om surround geluid te krijgen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik heb vandaag deze speaker eventjes gekocht.Maar hoe krijg ik dat ''dink'' aan men Playstation 3? Want ik moet drie kabels voor: Front, rear en center. Maar ik zie nergens die uitgangen op men ps3. Wie kan mij helpen? Type:Trust SP-6210 5.1 Surround Speaker sorry Als je speakerset al een av ingang heeft kun je gewwon hem er op aansluiten hoor! Zitten er een rode en een witte ronde ingang op? en let op! Bij allekabels.nl zijn de verzendkosten erg hoog (€7,-!)! Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Je snapt het systeem blijkbaar niet. Je steekt de stekkers voor je speakers in je versterker. Dat zijn de uitgangen. Om geluid uit die speakers te krijgen, moet je een kabel in één van de 3 ingangen doen. Maar als je maar 1 kabel aansluit op een ingang, komt er maar uit een bepaald richting geluid. Ok, ik zal wel een e-mailtje sturen naar de winkel waar ik het heb gekocht om men geld terug te vragen. Als dat niet gaat hang ik ze wel aan mijn pc... Toch wel spijtig dat die niet op de ps3 gaat... Ze zeiden nochtans dat die ook op de ps3 gingen. Bedankt voor je hulp! Het gaat ook wel, alleen het is onmogelijk om surround geluid te krijgen. Je kunt wel met een splitter ervoor zorgen dat je voor en achter hetzelfde geluidssignaal hebt. Het is nog geen surround sound, maar wel al meer als alleen maar geluid van voren Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Het probleem is dat ik nergens een 3,5mm Jack splitter kan vinden. Of je moet de tulpstekkers splitten. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Het probleem is dat ik nergens een 3,5mm Jack splitter kan vinden. Of je moet de tulpstekkers splitten. Is dit een splitter? Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 En dit? Jazeker. Je zou die wel kunnen gebruiken, je hebt dan 3 kabels nodig met aan beide kanten een 3,5mm jack en je kan dan gewoon die 2 tulpstekkers aansluiten op je console, terwijl je de 3 jack's aansluit op je versterker. Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat die splitters bestonden.. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) En dit? Jazeker. Je zou die wel kunnen gebruiken, je hebt dan 3 kabels nodig met aan beide kanten een 3,5mm jack en je kan dan gewoon die 2 tulpstekkers aansluiten op je console, terwijl je de 3 jack's aansluit op je versterker. Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat die splitters bestonden.. En waar kan je zo eentje bestellen? ik vind hem alleen in dollars EDIT: Krijg ik dan surround? Bewerkt: 13 januari 2009 door Ely Reageren
Hayte Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 En dit? Jazeker. Je zou die wel kunnen gebruiken, je hebt dan 3 kabels nodig met aan beide kanten een 3,5mm jack en je kan dan gewoon die 2 tulpstekkers aansluiten op je console, terwijl je de 3 jack's aansluit op je versterker. Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat die splitters bestonden.. En waar kan je zo eentje bestellen? ik vind hem alleen in dollars EDIT: Krijg ik dan surround? ik denk dat je dan surround krijgt, maar dat je alle geluiden van alle kanten hoort dus niet dat als er iemand van achter op je schiet dat je het alleen van achter hoort... Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 ik denk dat je dan surround krijgt, maar dat je alle geluiden van alle kanten hoortdus niet dat als er iemand van achter op je schiet dat je het alleen van achter hoort... Klopt, het is in feite gewoon stereo x 3. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Weet iemand op welke site/winkel ze deze kabel/adapter verkopen? :$ Bewerkt: 13 januari 2009 door Ely Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.