Feathers. Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Weet iemand of je een Shader 2.0 of meer nodig hebt bij GTA IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Je hebt Shader 3.0 nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
warhoofd3 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 En mocht er een hack komen zodat ie shader 2.0 gebruikt(zoals bij Bioshock) dan zullen er geen SM 2.0 kaarten zijn die snel genoeg zijn om GTA IV te draaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik betwijfel ten eerste of die hack er komt. En wat is je videokaart? Als je geen Shader 3.0 ondersteund is het wel een oude. Tegenwordig heb je al Shader 4.0 bij DX10 dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Shader 4.1 en directX 10.1 Weet persoonlijk niet of er nog hoger bestaat al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddaemen Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 das dus mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddaemen Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Je hebt Pixel Shader 5.2 nodig.En DirectX 10.2 hè?? pixel shader 4.1 is de laatste versie overigens gebruikt alleen ati chips die op het moment. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddaemen Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Je hebt Pixel Shader 5.2 nodig.En DirectX 10.2 hè?? pixel shader 4.1 is de laatste versie overigens gebruikt alleen ati chips die op het moment. Joh Ik zei ook maar wat PostCounterHunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Je hebt Pixel Shader 5.2 nodig.En DirectX 10.2 hè?? pixel shader 4.1 is de laatste versie overigens gebruikt alleen ati chips die op het moment. Joh Ik zei ook maar wat Als iemand om advies vraagt en jij "zegt ook maar wat" lijkt me dat niet zo heel slim, denk niet dat je zelf zo blij zou zijn als je advies vraagt om iets en iemand lult wat bij elkaar, je besluit het te kopen/gebruiken en je komt er nog niet verder mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.