Sprunk Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Hallo, Het gebeurt regelmatig dat GTA IV laad met de standaard instellingen. Dus alles op low en op 1. Nu zet ik dit regelmatig terug naar hoe ik het hebben wil, en na verloop van tijd staat alles weer terug op low en 1. Dit is uiters vervelend omdat GTA opnieuw moet opstarten bij het aanpassen van de textures. Ik heb de speciale nVidia driver en de R* patch geinstalleerd. Wie kan me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Als je het spel voor het eerst opstart krijg je altijd eerst een scherm met Start Options enz. Verander daar alles wat je wil en als je dan op start drukt blijft het voor altijd zo. (Dus niet ingame op esc ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Als je het spel voor het eerst opstart krijg je altijd eerst een scherm met Start Options enz.Verander daar alles wat je wil en als je dan op start drukt blijft het voor altijd zo. (Dus niet ingame op esc ) Ik heb het ook telkens daar veranderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yannicvanloon Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 na lange tijd problemen oplossen is het mij wel geluk om hem aan de praat te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Sprunk, heb je de settings wel applyed? dit doe je door op spatie te drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Ik heb de settings applayed door op de spatie te drukken. En dan blijven de settings ook wel een tijdje staan. Maar op een gegeven moment laad ik een andere savegame en kom ik erachter dat alles weer op low staat. Dat heeft toch niets met de savegames te maken of wel? En hoe pas je precies die -nomemrestrictions toe? want ik kan nog steeds mijn settings niet omhoog gooien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Doe dat niet, dat veroorzaakt memoryleaking in erge mate en kan je pc laten crashen. Op gtaf zag ik een sticky in de gta4 pc sectie, daar werd vertelt hoe je de prestaties flink omhoog kunt schroeven, het werkt echt. Zo kon ik het spel op high spelen hierna met mijn hoogst mogelijke resolutie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) bedoel je met gtaf dit forum? of een ander forum? iig bedankt Bewerkt: 10 januari 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 gtaforums.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Yup, heb het gevonden. Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.