roppie Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2004 ik ben herbegonnen. maar graak nie meer over de mision dat je lance moet redden. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 Vind je die zo moeilijk dan... Je moet het gewoon ff onder controle krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 Lees eerst deze topic maar ff: Death Row - Topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 Lees eerst deze topic maar ff: Death Row - Topic ik krijg die missie ook niet gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 Jongens, zijn we nou zo slecht in GTA. <_< Dat is lang niet de moeilijkste missie. Als je het handig wil doen, jaag je gewoon met een sterke bak door die vuilnisbelt heen. Rij gewoon alle poppetjes plat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 Inderdaad of doe de code panzer en als je geen codes wil gebruiken moet je blijven proberen hij is echt niet zo moeilijk! SUCCES Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 HINT:Verzamel 80 hidden packages,ga naar leger,pak tank(je overleeft het wel als je heeeeeeel snel bent)en doe de missie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Andere tip: Rag met een snell, zware auto (een Sentinel ofzo) dwars door die versperring bij de schroothoop heen en wals de ventjes die daar staan plat. De rest van schiet je (rustig) af met een sniper. Vooral niet haasten. Stippel een snelle route uit van de Malibu tot de junkyard van te voren, en zorg dat je een goede auto en een fijn wapen hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 of doe wat dynamiet rond jou en loop heet kamp binnen en blaas jezelf op... laat me raden:gaat niet zeker... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 ik ben herbegonnen. maar graak nie meer over de mision dat je lance moet redden. :angry: hahahahhahahahahhahahahahhahahahahaahahahhaahhahahahahahaahhahahahahahahaahhahaa hahahahahhaahha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.