iindoow Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Beste leden, ik heb een gta 4 compleet met hoesje gekocht. Na het instaleert vraagt ie een serial code. maar die kan ik nergens vinden. Waar in hoesje kan ik mijn serial code vinden? Bedankt. Reageren
joppie Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik weet niet of er een boekje bij zit (denk t wel) maar kijk daar eens in, misschien staat die daar wel, en anders goed zoeken. Reageren
iindoow Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Ik weet niet of er een boekje bij zit (denk t wel) maar kijk daar eens in, misschien staat die daar wel, en anders goed zoeken. Hoi joppie,er zit 2 boeken in hoesje,ik heb die achterkant van boekje niet gezien,die code staat er wel bij de achterkant van het boekje. Bedankt ps sorry voor mn slecht Nederlands Bewerkt: 7 januari 2009 door iindoow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.