iindoow Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik heb GTA 4 geinstallerd,ook geregistreerd, en als ik die spel openen komt dit error message. Wat moet ik doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=87726 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
simon0606 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 als je deze error krijgt is je pc niet snel genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Jammer dat er elke keer zulke topics gemaakt worden.. Forums hebben niet voor niets zoek opties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 @scrtz, daar staat WS10 niet tussen. of hijm oet verder in het topic staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XIDESIGN Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) Heeft niets te maken met snelheid van je computer, meer met bestanden welke niet correct zijn. Heb je toevallig patch geinstalleerd, of iets met een trainer of? Probeer hem eens opnieuw te installeren.. Bewerkt: 12 januari 2009 door XIDESIGN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
18delano Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Ik heb GTA 4 geinstallerd,ook geregistreerd, en als ik die spel openen komt dit error message. Wat moet ik doen? Hallo, Ik heb er een oplossing voor gevonden als je volgende keer eerst zoekt !!! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...p;#entry1232031 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.