GTA_123 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Hallo mensen Ik heb pas geleden san andreas geinstalleerd op m'n PC. Alles gaat perfect behalve als ikde auto instap en ik geen muziek hoor van de radio. Wat kan ik doen?? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Heb je een illegale installatie, of gebruik je een crack, of beide? Zo nee, dan kun je bij pauzemenu via options>audio>radio volume of iets in die richting het radiovolume hoger zetten. Ik kan me alleen niet herinneren dat dat standaard uitstaat. Ik neem aan dat je al hebt geprobeerd te scrollen met je muiswiel hè? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Dit probleem komt vrij vaak voor, en Dit topic biedt in veel gevallen uitkomst. Ik heb het zelf niet kunnen testen, daar ik geen last heb van het probleem, maar ik raad je zeker aan het eens te proberen. Mocht dit niet werken, dan is het een goed idee om te kijken of de drivers van je geluidskaart up-to-date zijn. Ga naar Start -> Uitvoeren -> Typ daar in 'dxdiag' -> Geluid om te achterhalen wat voor geluidskaart je hebt. Breng vervolgens eens een bezoekje aan de website van de fabrikant om te zien of er nieuwe updates beschikbaar zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.